Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:34

Janine1990 schreef:
Janneke_Tri schreef:
waarschijnlijk gaat hij bij schockemoehle in de fokkerij en ja, hij heeft nog niets bewezen, maar dat maakt sommige mensen en voor de amerikanen niets uit.... |( het is echt zonde... hoop dat ed m toch nog kan blijven rijden en starten, maar volgens mij is die kans klein

Lees bericht boven je even ;)

Telegraaf is ook het gezaghebbende hippische blad.

Moeni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:34

Of hij komt gewoon naast Sandro Hit in de box te staan en komt nooit meer onder een zadel :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:35

Asyaa schreef:
Telegraaf is ook het gezaghebbende hippische blad.

Das waar, maar volgens mij zei NRC ook iets dergelijks? Of zit ik er nu naast?

Moeni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:35

maverick schreef:
Hmmm Totilas op de PSI ;)

Die mogelijkheid is er ook nog :D
Begin december is ie weer toch?

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:36

Er zijn er wel een paar die ik het zou gunnen om met hem te gaan rijden. Maar als het maar niet Isabell Werth is.. Sorry haar gun ik het gewoon niet. Dan nog liever Laura Bechtelsheimer (of hoe je het ook schrijft). Maar het allerliefst, en ik hoop nog steeds met heel mijn hart, zie ik heb onder Edward..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:36

Moeni11 schreef:
Of hij komt gewoon naast Sandro Hit in de box te staan en komt nooit meer onder een zadel :D

Las vanmiddag nog dat Sandro nog wel gereden wordt, maar niet meer uitkomt...
Sja, in sommige opzichten zou dat (mocht dat gebeuren) wel het beste zijn voor Totilas, zoals iemand zei, misschien is dan het mysterie er wel af...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:37

GaitMonster schreef:
Er zijn er wel een paar die ik het zou gunnen om met hem te gaan rijden. Maar als het maar niet Isabell Werth is.. Sorry haar gun ik het gewoon niet. Dan nog liever Laura Bechtelsheimer (of hoe je het ook schrijft). Maar het allerliefst, en ik hoop nog steeds met heel mijn hart, zie ik heb onder Edward..

Isabell heeft ook gezegd het niet te doen, in eerder interview ofzo...

GaitMonster

Re: Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 3*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:38

Tjaa, ze hebben ook gezegd dat Totilas niet zou worden verkocht voor de OS. Dus daar heb ik niet zoveel vertrouwen meer in..

Ik hoop eigenlijk nog steeds dat het een nachtmerrie is, maar helaas het zou morgenvroeg nog precies hetzelfde zijn...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:39

GaitMonster schreef:
Tjaa, ze hebben ook gezegd dat Totilas niet zou worden verkocht voor de OS. Dus daar heb ik niet zoveel vertrouwen meer in..

Ik hoop eigenlijk nog steeds dat het een nachtmerrie is, maar helaas het zou morgenvroeg nog precies hetzelfde zijn...

Maar ze en Isabell zijn wel werelden van verschil denk ik...

Een paard moet net als een mens wel je type zijn ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:40

GaitMonster schreef:

Dat hebben ze niet gezegd. Ze hebben gezegd dat Totilas sowieso zou blijven tot WEG 2010. Nou, dat is net een paar dagen voorbij, en hoppa, Totilas gaat het land uit. :j

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:41

Jaa klopt. Nouja we wachten het rustig af. We doen er met zn allen toch niks aan...

Maar ik zou hem denk ik nooit meer zo graag zien als onder Edward. Dat was gewoon echt DE combinatie, ze hoorden gewoon bij elkaar.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:44

Kreeg een brok in m'n keel toen ik dit net hoorde op de radio! Wat vreselijk!
Dit kunnen ze Ed toch ook gewoon niet aandoen!! :(
Echt een gemis voor de nederlandse dressuursport...

Woorden schieten tekort.. ;(

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:44

Het was de kracht van een team. Een gouden duo, Totilas en Edward. Zonder Edward was Totilas niet de Totilas geweest die wij nu kennen en anders om geldt het zelfde. Ze brachten de paardensport tot een ongekend niveau. Of Nederland ooit weer zo'n ongelovelijk toppaard zal krijgen? Die kans is onwaarschijnlijk klein. Net zo klein als de kans dat Totilas met een andere ruiter zijn eigen succes zou kunnen evenaren.

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:45

Moeni11 schreef:
maverick schreef:
Hmmm Totilas op de PSI ;)

Die mogelijkheid is er ook nog :D
Begin december is ie weer toch?

:j :j
Denk dat de kans groot is dat hij daar mee zal lopen

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:46

okee ;) nooit van gehoord :p
jaa... kom op.. met bokt een heeeeuuule grote actie houden, trail tocht voor Ed & Toti, donaties etc. etc. :+ haha

maar is het al bekend wanneer hij weg gaat dan? ( 3e keer dat ik t vraag :P )

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:47

Janine1990 schreef:
Janneke_Tri schreef:
Welke bericht? ik snap m ff niet (ben ook blond :P )

GaitMonster schreef:
citaat van de telegraaf: Vanwege de reputatie van Schockemöhle is het te verwachten, dat Totilas wordt doorverkocht.

ja k snap m, was meer n reactie op iemand die het over de fokkerij had en dit dus ook een optie is ;) en dat ie m daarom misschien wel houd, sandro hit staat immers ook gewoon bij m op stal, die is ook nooit verkocht

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:49

ruiter1992 schreef:
okee ;) nooit van gehoord :p
jaa... kom op.. met bokt een heeeeuuule grote actie houden, trail tocht voor Ed & Toti, donaties etc. etc. :+ haha

maar is het al bekend wanneer hij weg gaat dan? ( 3e keer dat ik t vraag :P )

ja goed idee, is trouwens al n keer genoemd in dit topic

volgens mij is t nog niet bekend, ik las wel op de telegraaf dat hij (volgens mij morgen) gewoon op de 1e wereldbekerwedstrijd vh seizoen in oslo start

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:49

[
Citaat:
ja k snap m, was meer n reactie op iemand die het over de fokkerij had en dit dus ook een optie is ;) en dat ie m daarom misschien wel houd, sandro hit staat immers ook gewoon bij m op stal, die is ook nooit verkocht
[/quote]

die kon niet meer verkocht worden :Y) :Y)

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:50

SumSum schreef:
Het was de kracht van een team. (...) Of Nederland ooit weer zo'n ongelovelijk toppaard zal krijgen? Die kans is onwaarschijnlijk klein. Net zo klein als de kans dat Totilas met een andere ruiter zijn eigen succes zou kunnen evenaren.

Amen!

Moet zeggen dat toen ik dit bericht vanmiddag in mijn pauze op internet las ik wel even in shock verkeerde. Pas geleden werd nog heel hard geroepen dat hij nog niet verkocht zou worden? Moet anderzijds wel toegeven dat ik het vanuit de ogen van de eigenaren ook wel voor kan stellen dat ze een dergelijk bod niet konden weigeren. Voor hetzelfde geldt ligt Totilas binnenkort op zijn rug en is hij niks meer waard.. :=
Maar voor Edward zal dit zeker zuur zijn.. zo'n combinatie met een paard vorm je niet zomaar.. :(:)

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:50

maverick schreef:

die kon niet meer verkocht worden :Y) :Y)

:P waarom dat dat, niet meegekregen... niemand wou m dus ofzo:P
Laatst bijgewerkt door Janneke_Tri op 14-10-10 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Moeni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:51

Janneke_Tri schreef:
[

:P waarom dat dat, niet meegekregen... niemand wou m dus ofzo:P

Het was geen feestje om erop te zitten. Zachtjes uitgedrukt :+

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:52

@Janneke_Tri hoe zal ik het zeggen.... Sandro Hit is niet de aller gezondse en braafste 8-)

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:53

Men!! Dat had ik nu nog niet verwacht zeg pieuw! (Zat ik toch mooi fout met mijn gedachte dat Visser Toti nooit(zeg nooit nooit) zou verkopen :S )
Maar even iets anders zou Toti met een rode strik om zijn hals naar de nieuwe eigenaar gaan? owja en hij krijgt er een vrachtwagen bij toch?! haha nee even zonder gekheid....
Ik hoop voor Edward dat hij Toti mag blijven rijden... Ze zijn een waanzinnig team samen
Maar het lijkt mij dat ze toch niet zomaar een ruiter op Toti zetten als die man Edward niet met hem door laat gaan?
Ik heb geen idee hoor verder hoe het karakter is van toti en hoe die te berijden is..... dus kan niets zeggen of iemand anders er wel of niet zomaar mee weg rijd.

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:55

maverick schreef:
@Janneke_Tri hoe zal ik het zeggen.... Sandro Hit is niet de aller gezondse en braafste 8-)

ja, kweet t weer.. helemaal niet bij nagedacht, dat heb ik wel eens gehoord ja dat dat zo was :P

Vera1908

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:56

Janneke_Tri schreef:
volgens mij is t nog niet bekend, ik las wel op de telegraaf dat hij (volgens mij morgen) gewoon op de 1e wereldbekerwedstrijd vh seizoen in oslo start

Nee. Edward start hier geloof ik met Next One.