Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PERENBOOMPIE schreef:KiWiKo schreef:in mijn ogen kan je alleen besodemieterd worden als je je laat besodemieteren![]()
kijk het is heel simpel Partij c is fout, dat staat voorop...... staat buiten kijf, is gewoon zo..... Partij C is de boosdoener op alle fronten........ daar ben ik het helemaal mee eens......... maar nogmaals partij C kan niet opereren zonder partij A en partij B.........
Dan moet je wel heel erg paranoïde door het leven gaan,want hoeveel mensen worden niet besodemietert door hun eigen familielid,een goede vriend of vriendin die de eigenschappen van een partij C tot uiting kunnen brengen om tenkoste van alles er zelf beter van te worden?
En dat hebben ze dan denk ik ook niet zien aankomen,maarja eigen schuld dikke bult!?
Cayenne schreef:Sunrise19 schreef:Maar om dan terug te komen op dat vrouwtje van die pony.
Die vond ik nog het meest onwetend overkomen..
/quote]
Die mevrouw zit ook op bokt en heeft de situatie al verschillende keren uitgelegd, dus dat zal ze je ongetwijfeld nog wel een keer uitleggen..
en gut, we zijn allemaal mensen en niet iedereen is zo handig om via internet dingen uit te pluizen. "Vroeger" was er ook geen internet. Het moet toch niet zo zijn dat je er altijd maar vanuit moet gaan dat je wordt opgelicht.
Sunrise19 schreef:Maar om dan terug te komen op dat vrouwtje van die pony.
Cayenne schreef:Sunrise19 schreef:Maar om dan terug te komen op dat vrouwtje van die pony.
Die mevrouw zit ook op bokt en heeft de situatie al verschillende keren uitgelegd, dus dat zal ze je ongetwijfeld nog wel een keer uitleggen..
en gut, we zijn allemaal mensen en niet iedereen is zo handig om via internet dingen uit te pluizen. "Vroeger" was er ook geen internet. Het moet toch niet zo zijn dat je er altijd maar vanuit moet gaan dat je wordt opgelicht.
KiWiKo schreef:ja Cayenneals je naar een handelaar gaat, dan weet ik dat die meneer of mevrouw er op uit is zo veel mogelijk centen aan mij te verdienen............. of dat nou witgoed, bruingoed, auto's, huizen of paarden zijn.......
Nessah schreef:Ja maar iedereen koopt voor de 1e keer een paard.. en als je geen paardenmensen kent, maar je verzorgd bij een stal de pony's en wordt dan verliefd op een pony.. Ik vind het dan niet raar dat je er dan instinkt hoor.
Cayenne schreef:KiWiKo schreef:ja Cayenneals je naar een handelaar gaat, dan weet ik dat die meneer of mevrouw er op uit is zo veel mogelijk centen aan mij te verdienen............. of dat nou witgoed, bruingoed, auto's, huizen of paarden zijn.......
Dat lijkt me logisch, maar wanneer een paard al goedgekeurd is door een onafhankelijke da, hoever wil jij dan nog gaan?
Kriel schreef:Cayenne schreef:KiWiKo schreef:ja Cayenneals je naar een handelaar gaat, dan weet ik dat die meneer of mevrouw er op uit is zo veel mogelijk centen aan mij te verdienen............. of dat nou witgoed, bruingoed, auto's, huizen of paarden zijn.......
Dat lijkt me logisch, maar wanneer een paard al goedgekeurd is door een onafhankelijke da, hoever wil jij dan nog gaan?
Dan laat ik de foto's nogmaals bekijken door mijn eigen dierenarts....kleine moeite....
Kriel schreef:Tivoli schreef:Opletten is helemaal niet leuk.
Lukraak aannames doen is namelijk veel interessanter
Jij let weer niet op met je gekakel...
Er staat wat IK zou doen in een dergelijk geval.
Wanneer een paard recentelijk gekeurd is, en NIET door mijn eigen DA, laat ik de foto's bekijken voor een so.