7ofhearts schreef:@ Telpeva.
Natuurlijk is bokt een discussie forum, maar om nu nog te blijven hameren over het transport en andere dingen die geweest zijn is iets anders.
Furion is geopereerd, dit lijkt goed te gaan, mag de intensive care verlaten, dan zou ik op zeggen op naar het volgende hoofdstuk.
Kijk vooruit zou ik zeggen, ipv steeds maar terug te komen op het vechten met hengsten, dekken van merries, het transport en Unas financiën.
Als je zo de laatste 50 pagina’s terug leest is daar al heel veel en uitvoerig over gediscussieerd.
Tot zelfmoord van de man en paard achterlaten toe.
En nee, natuurlijk beslis ik niet wat er door iemand geplaatst wordt, maar het blijft me verbazen dat men zo lang kan doorzagen over wat allang geweest is, of waar we gelukkig nooit achter zullen komen, domweg omdat het de man zijn privéleven is en mag zijn.
Ik zal het dan nog 1x uitleggen
Er was geen discussie wat betreft transport er was een discussie over het stukje dat iemand het pagina 18 erbij haalt en dat dat duidelijk laat zien waarom iemand van hier dit had kunnen doen.
Ik was degene die daar heeft gezegd dit te kunnen doen. Ik wil mijzelf dus netjes onderbouwen waarom die situatie en een kliniek bellen wat betreft mijn denkwijze 2 totaal verschillende dingen zijn. Het een wordt een dier aangedaan in mijn ogen en het ander is iets tussen mensen die zichzelf prima zelf kunnen verwoorden.
Dat hele transport en hoe dat is gegaan had er niks mee te maken behalve dat er verteld wordt waarom ik daar feller op reageer dan op een kliniek niet betalen.