svdijk schreef:m'n hart knijpt samen....wat een vreselijke update!!
Al m'n medeleven gaat uit naar Bianca zelf, naar haar zus Linda, naar haar ouders, en natuurlijk naar al haar vrienden.
Ik zal vanavond een kaarsje aansteken, hopende dat Bianca toch nog de kracht vind om wakker te worden, de kracht vind om haar leven terug te krijgen.
En voor Bianca: meis, alsjeblieft, knok ervoor!! je bent al zo'n eind gekomen, je hebt al zoveel dingen laten zien/voelen/merken dat jij jouw leven nog wilt leven, knok meisje, je bent nog veel te jong om deze wereld te verlaten en in te ruilen voor de hemel.
Je vrienden, je familie, iedereen hier, bekenden en onbekenden duimen voor je, steken kaarsjes aan voor je, hopen,smeken en bidden dat je er toch bovenop komt.
Meisje, laat zien hoe dapper en sterk je bent, laat iedereen versteld staan....Want wat je nu al bereikt hebt, is al een wonder te noemen.
Je bent er nog, BLIJF!!!!!
Sterkte voor een ieder die in contact staat met familie/vrienden.
Omdat ik zelf geen woorden heb voor deze tragedie quote ik svdijk. Precies geschreven zoals het in mijn hoofd zat!
Heel veel sterkte voor familie en vrienden! Hopelijk vinden jullie de kracht om samen hier doorheen te komen!