Tivoli schreef:Nou meid,gefeliciteerd!
Jij zou er dus niet intrappen want jij bent alles wetend
Helaas is niet iedereen zo vreselijk slim als jij hé.
precies, ik zou daar inderdaad niet intrappen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tivoli schreef:Nou meid,gefeliciteerd!
Kriel schreef:Tivoli schreef:Nou meid,gefeliciteerd!
Nee....dat is een kwestie van al iets langer dan vandaag meelopen in de wereld die 'paarden' heet
Citaat:nou dat zat ik me dus ook te bedenken vannacht, toen ff niet kon slapen. En me gedachte
terug gingen naar de uitzending
KiWiKo schreef:Tivoli schreef:Nou meid,gefeliciteerd!
precies, ik zou daar inderdaad niet intrappenzowizo neem ik geen risico en zou ik altijd iemand meenemen (twee zien meer dan een) en ik zou altijd keuren, volledig keuren..... zeker als het om zulke bedragen gaat
Tivoli schreef:Bedankt.
Maargoed.
Zijn jullie even blij dat je de wijsheid in pacht hebt,weet je iig zeker dat je nooit opgelicht zult worden nietwaar?
Want opgelicht worden is alleen voor domme mensen
Dreeeeaaaaaaammmmmm on
PERENBOOMPIE schreef:Tuurlijk maar dat wil niet zeggen omdat er mensen zijn zoals partij A en B dit een partij C het recht geeft hier maar misbruik van te maken en dat we het dan maar goed moeten vinden onder het mom "eigen schuld,dikke bult",want dan kun je alles wel goed vinden,ook buiten het paardenwereldje heb je mensen zoals in te vullen partij A,B en C,dus dan is oplichting bij autohandel,mensenhandel(loverboys bv) enz ook goed te praten want tja Partij A en B bestaat dus heeft Partij C ook het recht te bestaan,want ze vragen er zelf om besodemietert te worden...toch?
dynamiek schreef:Citaat:nou dat zat ik me dus ook te bedenken vannacht, toen ff niet kon slapen. En me gedachte
Vraag me af of de handelaar vannacht wel goed geslapen heeftWat zal die zich beroerd moeten voelen! Of heeft ze zo'n plaat voor der kop? Misschien is ze nu wel de koffers aan het pakken om buiten Nederland te gaan wonen.
Sunrise19 schreef:@Tivoli: Dat zeggen ze beiden helemaal niet..
Is gewoon zo dat een stukje paardenkennis wel meehelpt niet opgelicht te worden..
Kijk maar eens op sporthorses naar de hele goede, die zijn onbetaalbaar
Tivoli schreef:Kriel schreef:
Nee....dat is een kwestie van al iets langer dan vandaag meelopen in de wereld die 'paarden' heet
Bedankt.
Maargoed.
Zijn jullie even blij dat je de wijsheid in pacht hebt,weet je iig zeker dat je nooit opgelicht zult worden nietwaar?
Want opgelicht worden is alleen voor domme mensen
Dreeeeaaaaaaammmmmm on
dynamiek schreef:Citaat:nou dat zat ik me dus ook te bedenken vannacht, toen ff niet kon slapen. En me gedachte
Vraag me af of de handelaar vannacht wel goed geslapen heeftWat zal die zich beroerd moeten voelen! Of heeft ze zo'n plaat voor der kop? Misschien is ze nu wel de koffers aan het pakken om buiten Nederland te gaan wonen.
Nessah schreef:Ja maar iedereen koopt voor de 1e keer een paard.. en als je geen paardenmensen kent, maar je verzorgd bij een stal de pony's en wordt dan verliefd op een pony.. Ik vind het dan niet raar dat je er dan instinkt hoor.
nombrado schreef:Gister ook naar de ophef tv zitten kijken.
maar zal jullie uit een droom halen.
er zijn heel wat paardenhandelaren die op deze manier handelen en paarden verkopen.
ze willen geld verdienen aan de paarden.
Citaat:Maar ook even iedereen uit de droom halen betreffende gezonde paarden.
zet de huidige topdressuurpaarden op de foto, en ze hebben allemaal wat!!!!
spat, artrose, kissing spine (is trouwens heel erg in tegenwoordig)
overigens zit er vaak ook nog verschil tussen de ene dierenarts en de andere.
Zet een katskreupel paard op de foto en soms er is niks te vinden
zet een goed paard op de foto en er kan vanalles mee mis zijn.
Citaat:Met "' verkeerd" rijden, kan je heel wat goede paarden helemaal stuk maken.
maar met 'goed' rijden, kan je een paard met een blessure weer goed krijgen.
Citaat:De verkoopster is in deze uitzending een zondebok geworden, want er zijn er in de hele wereld nog wel een heleboel van dit soort handelaren. (zelfs de IAD maakt zich er schuldig aan)en gaat op een heel andere manier om met paarden als ik dat doe. Zij ziet een paard als ding/handelswaar, waar geld mee te verdienen is.
dat is een handelaar. Zo heb je ook prestatie ruiters die paarden als een ding zien , om ermee te presteren. Zo ziet de IAD de paarden als pressmiddel om gelijk te halen.
tja, wat is nou erger?
je vraagt je dan af, wat in deze beter is toch?
Citaat:Dat er een halt toegeroepen mag worden naar dit soort activiteiten is logisch.
Maar ik vond het een slappe uitzending.
Er werden dingen in genoemd die niet kloppen. (wb de kleur van het veulen bv)
slecht onderzoek gedaan door de uitzender.
KiWiKo schreef:PERENBOOMPIE schreef:Tuurlijk maar dat wil niet zeggen omdat er mensen zijn zoals partij A en B dit een partij C het recht geeft hier maar misbruik van te maken en dat we het dan maar goed moeten vinden onder het mom "eigen schuld,dikke bult",want dan kun je alles wel goed vinden,ook buiten het paardenwereldje heb je mensen zoals in te vullen partij A,B en C,dus dan is oplichting bij autohandel,mensenhandel(loverboys bv) enz ook goed te praten want tja Partij A en B bestaat dus heeft Partij C ook het recht te bestaan,want ze vragen er zelf om besodemietert te worden...toch?
in mijn ogen kan je alleen besodemieterd worden als je je laat besodemieteren![]()
kijk het is heel simpel Partij c is fout, dat staat voorop...... staat buiten kijf, is gewoon zo..... Partij C is de boosdoener op alle fronten........ daar ben ik het helemaal mee eens......... maar nogmaals partij C kan niet opereren zonder partij A en partij B.........