Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lowe schreef:Arabesk schreef:Een stand op horse event kost héél veel geld. Staan ze daar als non profit organisatie? Of hebben ze daadwerkelijk betaald voor die plek.
Stonden best veel goede doelen. Zou dan haast denken dat er wat geregeld voor wordt..
Paardenfann4 schreef:De prijzen liegen er ook niet om 5950 voor een paard wat niet van jezelf wordt. Die staat er nog wel even op.
Paardenfann4 schreef:De prijzen liegen er ook niet om 5950 voor een paard wat niet van jezelf wordt. Die staat er nog wel even op.
Flubberboot schreef:Maar wat ik ook niet snap is dat mensen dus schijnbaar nog steeds paarden afstaan aan paardzoektbaas?? Je moet wel stalling betalen ook al is het paard niet meer van jou. Je bent toch gek als je dat doet?? Als je dan een deel van de adoptie kosten zou krijgen, prima. Maar zelfs dat is niet het geval.
darkadia schreef:Flubberboot schreef:Maar wat ik ook niet snap is dat mensen dus schijnbaar nog steeds paarden afstaan aan paardzoektbaas?? Je moet wel stalling betalen ook al is het paard niet meer van jou. Je bent toch gek als je dat doet?? Als je dan een deel van de adoptie kosten zou krijgen, prima. Maar zelfs dat is niet het geval.
Je betaalt alleen stalling als het een weideMaatje betreft. Anders volgens mij niet. Dus als het om financiële redenen is, kan dat een reden zijn voor mensen om hiervoor te kiezen. Immers wordt er gepromoot met: paard beland dan niet in de handel maar wordt echt naar goed passend huis gezocht…
(Al zijn er inmiddels zat voorbeelden om dat te ontkrachten)…
Goudhaan1 schreef:De website van PzB is weer "bijgewerkt."
Ik krijg oprecht pijnlijke ogen van de spelfouten, en het gemak waarmee over problemen zoals PSSM, been/hoefproblemen en ziekte (nog steeds) wordt geschreven.
Flubberboot schreef:Maar wat ik ook niet snap is dat mensen dus schijnbaar nog steeds paarden afstaan aan paardzoektbaas?? Je moet wel stalling betalen ook al is het paard niet meer van jou. Je bent toch gek als je dat doet?? Als je dan een deel van de adoptie kosten zou krijgen, prima. Maar zelfs dat is niet het geval.
darkadia schreef:Je betaalt alleen stalling als het een weideMaatje betreft. Anders volgens mij niet. Dus als het om financiële redenen is, kan dat een reden zijn voor mensen om hiervoor te kiezen. Immers wordt er gepromoot met: paard beland dan niet in de handel maar wordt echt naar goed passend huis gezocht…
(Al zijn er inmiddels zat voorbeelden om dat te ontkrachten)…
Flubberboot schreef:Dan nog zou ik het niet doen. Je gaat toch niet stalling betalen voor een paard wat niet meer van jou is?
Als ik een paard verkoop aan iemand en diegene kan de stalling niet betalen, moet ik toch niet ineens de stalling betalen??