Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Littera schreef:Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe Charlotte Dujardin het gaat doen met een ander paard dan Valegro. Als je alles hebt gewonnen, kan het eigenlijk alleen maar slechter gaan. Dat lijkt me eigenlijk helemaal niet zo leuk of motiverend.
Anky heeft het toch ook met meerdere paarden goed gedaan?
Lotus83 schreef:N0a schreef:
Nou inderdaad zeg. Maaruuh, volgens jou zelf mochten we toch geen commentaar meer geven als we zelf niet hoog rijden of juryleden zijn op dit niveau
Heb ik dat gezegd???? Quote mij even..... ik vroeg of er mensen hier zijn die lesgeven of jureren op niveau... wel goed lezen he
Citaat:Nu vraag ik me af he.....iedereen die hier mee praat en goed weet hoe het moetzijn er onder jullie nu ook juryleden die jureren op niveau? Of lesgeven op niveau
Littera schreef:Marjoow schreef:Die gaat springen of de eventing in.
Dat zou ik wel eens willen zien.Dat zet ik op m'n lijstje naast een paardenruil van Hans Peter en Edward.
HorseTimeXL schreef:Lotus83 schreef:
Of juist een enorme motivatie om alles er weer uit te gaan halen
Ja ze heeft al wel vaak aangegeven dat ze eigenlijk ook enorme motivatie haalt uit het opleiden van paarden. En ze heeft een aantal leuke. Ook geloof ik een Totilas.
En in het laatste interview gaf ze ook aan dat ze een kinderwens heeft en nog moet trouwen. Ze is al 4/5 jaar verloofd volgens mij, maar wegens drukte komt het er niet van.
Marjoow schreef:Littera schreef:Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe Charlotte Dujardin het gaat doen met een ander paard dan Valegro. Als je alles hebt gewonnen, kan het eigenlijk alleen maar slechter gaan. Dat lijkt me eigenlijk helemaal niet zo leuk of motiverend.
Die gaat springen of de eventing in.
Roosje_ schreef:sharon488 schreef:Als zang niet mocht zouden ze dat ook niet doen op os hoor ?
Anky had toch ook een soort van zang in haar proef.
Volgens mij mag het wel. En voor de rechten kan ze zelf ook betaald hebben.