Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
claudnr9 schreef:Ook ik heb me de afgelopen dagen volop geërgerd aan de onnodige bemoeienissen van SPIN en de PvdD. Vrees dat het alleen maar de prijzen heeft opgedreven.
Ik had zelf geboden op de fokmerrie First. Niet omdat ik haar wilde redden (al zou ze het hier fijn krijgen), maar omdat ze gewoon een mooi papier heeft. Ik werd echter direct overboden helaas....
Silly1972 schreef:Toch vraag ik me af, BVA zegt dat ze een item moeten gunnen, maar als de hoogste bieder van een paard niet juist is en ze het niet gunnen, wat doen ze er dan mee? Gaat hij dan naar de een na hoogste bieder?
palousa_boy schreef:Silly1972 schreef:Toch vraag ik me af, BVA zegt dat ze een item moeten gunnen, maar als de hoogste bieder van een paard niet juist is en ze het niet gunnen, wat doen ze er dan mee? Gaat hij dan naar de een na hoogste bieder?
Het gunnen zal meer te maken hebben met het bedrag dat het oplevert dan de persoon waar het heen gaat gok ik zo
Silly1972 schreef:claudnr9 schreef:Ook ik heb me de afgelopen dagen volop geërgerd aan de onnodige bemoeienissen van SPIN en de PvdD. Vrees dat het alleen maar de prijzen heeft opgedreven.
Ik had zelf geboden op de fokmerrie First. Niet omdat ik haar wilde redden (al zou ze het hier fijn krijgen), maar omdat ze gewoon een mooi papier heeft. Ik werd echter direct overboden helaas....
Dat is ook zoiets, op Zaphyr bv werd een hele tijd niets geboden, iemand van hier deed een bod en paar sec later gelijk een bod eroverheen. Best apart
Silly1972 schreef:Er stond toch in dat stukje dat ze wel gingen kijken naar wat voor persoon het heen zou gaan? Of iets dergelijks?
palousa_boy schreef:Silly1972 schreef:Toch vraag ik me af, BVA zegt dat ze een item moeten gunnen, maar als de hoogste bieder van een paard niet juist is en ze het niet gunnen, wat doen ze er dan mee? Gaat hij dan naar de een na hoogste bieder?
jj
Het gunnen zal meer te maken hebben met het bedrag dat het oplevert dan de persoon waar het heen gaat gok ik zo
Shadow0 schreef:pipo schreef:Ze zijn eigenaar en veiling. Inspelen op de goedheid en het hoge ahhhh gehalte van de paardjes.
Al die media aandacht komt niet uit de luchtvallen hoor
Dat vind ik nogal een verdachtmaking en ik geloof er niets van.
JoyCiej007 schreef:Mova schreef:Wico stond te koop voor 45.000 euro? Nog zo gek niet dat mensen denken dat ze nu een batje doen..
http://www.ehorses.nl/kwpn-ruin-10jaar-170cm-vos-dressuurpaard-wijnandsrade/826332.html
Maar tóen was'ie nog gezond en liep ook daadwerkelijk in de sport............. idd logisch dat sommige (heeeuuuuule domme, naieve mensen) zich al rijk rekenen nu.
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan IS het dat ook vaak!
Wico en Wedford zijn volgens mij dé spreekwoordelijke 'katten in de zak' die men kan kopen.