Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
winia4ever schreef:Jaime: Je haalt 2 paarden door elkaar.
Het ging om een fjord( die nu overleden is) , en later heeft ze een tinkerx Fjord gekocht( waar ze nou op rijd)
Jannepauli schreef:Johnnydepony schreef:En dat is niet mogelijk na een mbo opleiding paardenhouderij?
Met een MBO paardenopleiding kun je niet naar de politie academie!
Jaime_ schreef:Wat compleet los staat van wel of niet in het recht staan maar wat ik me toch tijdens het kijken van de uitzending afvroeg. Waarom perse een hengst? Een TinkerxFjord heeft 0,0% fokwaarde dus die kan je toch net zo goed ruinen denk ik dan altijd.. Ik persoonlijk vind hengst laten zonder fokwaarde echt onzin. Heeft het dier niets aan en jijzelf ook niet.
Woestein schreef:Ben nu op pagina 46 dus lees hierna weer verder..
Maar er wilde wel even reageren.
Lees meerdere malen dat men het maar raar vindt (om het even zo te formuleren) dat er op Bokt alleen maar positieve verhalen te lezen waren...
Is dat niet bij veel mensen zo?
Je wilt toch niet altijd op het internet al je hebben en houden plaatsen?
En het kan toch zo gebeuren dat je in je hart op een roze wolk kan lopen en alles met een korreltje zout neemt en later pas je hersenen mee gaan denken?
Dat je dan ineens denk... goh dit klopt niet?
Is het dan doordacht om niet de zogeheten minpunten te plaatsen of gewoon een redelijk normale actie?
Wens beide partijen succes toe.
kamsel schreef:_San87_ schreef:Maar wat ik ervan begrijp (ook al zie ik echt de meest uiteenlopende theorieën voorbij komen hier) is dat er niet eens een koopcontract nodig is. Rubis wordt voor de wet gezien als een product, net zoals een koelkast, omdat vd Berg een bedrijf heeft wat beroepsmatig fokt/handelt. Hierdoor zit er met én zonder koopcontract een garantie op van 6 maanden. Rubis is binnen deze 6 maanden ziek geworden. Als je een koelkast koopt, heb je toch ook geen koopcontract nodig om garantie te hebben?Ik zie mezelf al aankomen bij de Expert.
En bij de expert krijg je ook je geld ook niet zomaar terug als je de schade pas meldt nadat je de koelkast 3x hebt laten repareren door een derde en hun nooit iets hebt laten weten.
Jannepauli schreef:AaronYve schreef:Zeker wel, hoe kom je aan deze wijsheid? Met alle opleidingen kun je gewoon solliciteren en als je wordt aangenomen ook naar
de politie academie
Nou bekijk even sollicitatie-eisen politie. Pas zeer recentelijk verlaagd tot MBVO niveau, voorheen lange tijd HBO
Jannepauli schreef:AaronYve schreef:Zeker wel, hoe kom je aan deze wijsheid? Met alle opleidingen kun je gewoon solliciteren en als je wordt aangenomen ook naar
de politie academie
Nou bekijk even sollicitatie-eisen politie. Pas zeer recentelijk verlaagd tot MBVO niveau, voorheen lange tijd HBO
de politie academie
de politie academie
Dakotah schreef:Nee okee, de meeste mensen kopen hem om er plezier van te hebben, en zorgen er goed voor.
Maar goed er zijn ook mensen die dat wel even leuk vinden een paard, die weinig verstand hebben van verzorging en die er binnen een paar maand eigenlijk weer zat van zijn, omdat het eigenlijk wel veel werk is enzo.
Die zouden zo dus heel makkelijk een paard binnen 6 maand weer terug kunnen brengen.
Niwla schreef:AaronYve schreef:Jawel ik heb echt wel gelijk dus pb me maar dan geef ik je de info!!
en ik pluis niemand leven uit, geef alleen even antwoord op de verkeerde info die hier gegeven wordt, Niwla en dipstaartje
Ik had het ook niet tegen jou hoor, maar tegen Jannepauli.