Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
01San schreef:Cayenne schreef:Er is een scherm om haar heen geplaatst
ow jee wat heftigik hoop dat het niet al te ernstig is!!
Loetie84 schreef:Roep ff rugnummers erbij als iemand valt ofzo. Raak helemaal de kluts kwijt doordat die stream zo achter looptHahaha.
Overigens is een cross zo gebouwd dat niet iedereeen aan de finish komt hoor. Das in alle klassen zo, dus vast ook op de OS. Dat daar paarden en ruiters bij vallen is onderdeel van de sport (ook al is dat niet zo tof)
AaronYve schreef:Loetie84 schreef:Roep ff rugnummers erbij als iemand valt ofzo. Raak helemaal de kluts kwijt doordat die stream zo achter looptHahaha.
Overigens is een cross zo gebouwd dat niet iedereeen aan de finish komt hoor. Das in alle klassen zo, dus vast ook op de OS. Dat daar paarden en ruiters bij vallen is onderdeel van de sport (ook al is dat niet zo tof)
Dat lijkt me apart. Het is denk ik niet bedoeld dat er paarden en ruiters gaan vallen maar er zit een moeilijksheidsgraad in.
Die is niet om ervoor te zorgen dat niet alle ruiters aan de finish komen denk ik.
Zo toch fijn zijn als iedereen op een veilige manier aan de finish komt maar de beste wint.
Damned schreef:MariekeB schreef:Ehh , maar elke gevallen ruiter is weer een plaatsje erbij voor Nederland
Dus jij hebt het graag dat ze vallen of zo?