Damned schreef:twaalfde .. Het is net alsof de jury wat moe werd net voor de pauze en toch mindere punten gaf, en ze na de pauze nu weer zeer optimistisch zijn Je zou het bijna gaan denken he.. Niet gunstig voor Elaine.
xNK schreef:Hoe komt die Korshunov ooit aan 80.2 Niet gekeken gister? Zijn paard heeft de hele proef sterren gekeken.
eclair98 schreef:die 40.51 ofzo zijn dat de strafpunten? (Sorry ik weet niets van op dit niveau dressuur)in de openingspost staat het uitgelegd
Herfstwind schreef:xNK schreef:Hoe komt die Korshunov ooit aan 80.2 Niet gekeken gister? Zijn paard heeft de hele proef sterren gekeken. Die proef heb ik niet gezien, ben nu benieuwd:P
Claudia1993_ schreef:xNK schreef:Hoe komt die Korshunov ooit aan 80.2 Heb jij die proef niet gezien? Weet iemand waar je die proef terug kan kijken? Had het gister gemist maar wordt nu wel nieuwschierig (A)
Claudia1993_ schreef:01San schreef:Ik moet er even vandoor, tot hoelaat duurt het?Kwart voor 6Bedankt!
xNK schreef:Hoe komt die Korshunov ooit aan 80.2 Heb jij die proef niet gezien? [/quote]Weet iemand waar je die proef terug kan kijken? Had het gister gemist maar wordt nu wel nieuwschierig (A)[/quote]Ik zit ook al te zoeken