Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marnixx schreef:Wat ontzettend zonde voor Nederland. ( maarja wees eerlijk als je zoveel voor je paard kunt krijgen) Kijk naar Okidoki
Ik ben heel eerlijk als een duitser op Totilas komt vind ik de dressuur sport niks meer aan..
Dan is het gewoon puur het beste paard bij concurrentie weghalen en zelf gaan gebruiken.
Bizzybijtje schreef:Marnixx schreef:Wat ontzettend zonde voor Nederland. ( maarja wees eerlijk als je zoveel voor je paard kunt krijgen) Kijk naar Okidoki
Ik ben heel eerlijk als een duitser op Totilas komt vind ik de dressuur sport niks meer aan..
Dan is het gewoon puur het beste paard bij concurrentie weghalen en zelf gaan gebruiken.
Ach, ik denk dat de hele dressuurwereld zich verzet tegen desbetreffende ruiter dan![]()
Kom op, ik denk dat het vrij lastig gaat worden als ruiter 'die Totilas afgepakt heeft' even de ring binnen te rijden.
xSOULSISTER schreef:Adil18 schreef:Eerst zien, dan geloven
Precies Marnixx het paard bij de concurent weghalen.
En Adil, zo'n top combinatie word je niet zomaar en al helemaal niet zo snel.
Totilas hoort in nederland.
grauwman schreef:Denk zelf dat als Ed hem niet meer gaat rijden het paard niet meer in de ring zal verschijnen met 'n andere ruiter. Het zal nl voor eigenaar & de fans 'n flinke afgang zijn om er iemand anders op te zien rijden die net niet het beste in het paard naar boven kan halen.
denbine schreef:Wilawander schreef:Ik kan zijn eigenaar wel begrijpen, het is erg veel geld en Totilas kan volgende week wel dood in zijn stal liggen. En hij zal het zeker goed hebben bij Paul en/of zijn nieuwe ruiter want dat zal hem kennende zeker niet de minste zijn.
Volkomen mee eens!
Ik vind het alleen op zn zachts gezegd minder charmant, dat ze van te voren roepen dat
hij absoluut voor de OS niet te koop is....
wees dan ook een zakenman en zeg ALLES IS TE KOOP!
grauwman schreef:Denk zelf dat als Ed hem niet meer gaat rijden het paard niet meer in de ring zal verschijnen met 'n andere ruiter. Het zal nl voor eigenaar & de fans 'n flinke afgang zijn om er iemand anders op te zien rijden die net niet het beste in het paard naar boven kan halen.
xVeraaa schreef:grauwman schreef:Denk zelf dat als Ed hem niet meer gaat rijden het paard niet meer in de ring zal verschijnen met 'n andere ruiter. Het zal nl voor eigenaar & de fans 'n flinke afgang zijn om er iemand anders op te zien rijden die net niet het beste in het paard naar boven kan halen.
kijk ik zie hem ook het liefst onder Edward, maar als hij niet meer in de ring zal verschijnen zou dat helemaal eeuwig zonde zijn! Want Toto is pas 10 natuurlijk.