Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:27

Wat ontzettend zonde voor Nederland. ( maarja wees eerlijk als je zoveel voor je paard kunt krijgen) Kijk naar Okidoki
Ik ben heel eerlijk als een duitser op Totilas komt vind ik de dressuur sport niks meer aan..
Dan is het gewoon puur het beste paard bij concurrentie weghalen en zelf gaan gebruiken.

Adil

xSOULSISTER schreef:
Adil18 schreef:
Genoeg Duits talent wat staat te popelen.....

Zal nooit zo goed worden als met Edward! :D

Eerst zien, dan geloven ;)

s0173957

m_Beau schreef:
maar totilas stond ook al in het boekje van schockemohle, dus dit was al langer aan de gang anders laat je zo'n paard daar natuurlijk niet voor gebruiken!

Gribaldi was geleased door Schockemöhle, dus die stond in het boekje... Totilas niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:29

Marnixx schreef:
Wat ontzettend zonde voor Nederland. ( maarja wees eerlijk als je zoveel voor je paard kunt krijgen) Kijk naar Okidoki
Ik ben heel eerlijk als een duitser op Totilas komt vind ik de dressuur sport niks meer aan..
Dan is het gewoon puur het beste paard bij concurrentie weghalen en zelf gaan gebruiken.

Ach, ik denk dat de hele dressuurwereld zich verzet tegen desbetreffende ruiter dan :+
Kom op, ik denk dat het vrij lastig gaat worden als ruiter 'die Totilas afgepakt heeft' even de ring binnen te rijden.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:29

Adil18 schreef:

Precies Marnixx het paard bij de concurent weghalen.

En Adil, zo'n top combinatie word je niet zomaar en al helemaal niet zo snel.
Totilas hoort in nederland. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:30

Bizzybijtje schreef:
Marnixx schreef:

Ach, ik denk dat de hele dressuurwereld zich verzet tegen desbetreffende ruiter dan :+
Kom op, ik denk dat het vrij lastig gaat worden als ruiter 'die Totilas afgepakt heeft' even de ring binnen te rijden.

Beetje stampen op de tribunes en paard is zo gespannen dat ie niks meer doet. oh wat slecht (a)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:31

xSOULSISTER schreef:
Adil18 schreef:

Precies Marnixx het paard bij de concurent weghalen.

En Adil, zo'n top combinatie word je niet zomaar en al helemaal niet zo snel.
Totilas hoort in nederland. :D

Ach quatsch, Totilas hoort bij de ruiter die het meeste uit hem kan halen enn het is lang niet gezegd dat dit Edward is.

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:32

in het bericht op de telegraaf site staat dat ze officieel de uitslagen van de medische keuringen nog moeten afwachten. stel nou he dat ie er niet door heen komt ? zeeeeeer onwaarschijnlijk natuurlijk.. maar wat zou er dan gebeuren ;-)

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:32

Als ik Duitsland was zou ik geen beroep doen op Totilas.. Zou erg slecht zijn voor hun imago }:)

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:34

Denk zelf dat als Ed hem niet meer gaat rijden het paard niet meer in de ring zal verschijnen met 'n andere ruiter. Het zal nl voor eigenaar & de fans 'n flinke afgang zijn om er iemand anders op te zien rijden die net niet het beste in het paard naar boven kan halen.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:34

Marnixx schreef:
Als ik Duitsland was zou ik geen beroep doen op Totilas.. Zou erg slecht zijn voor hun imago }:)

En die is toch al niet zo hoog, hier teminste.
Als mensen hier over Duitsland praten praat iedereen een beetje tja, slecht.
Maarja, heb zelf ook Duitse achternaam haha.

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:35

adil, ik ben het zeker met je eens,
omdat we nog niet meer van hem hebben gezien wil niet zeggen dat er niet meer is (al weet ik dat dit onwaarschijnlijk is)
maar toch blijf ik die twee een prachtig duo vinden.
zonder om zo uit elkaar te halen.
hoop echt dat ie bij edward mag blijven

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:35

Echt zo jammer dit, ze waren gewoon zo mooi samen. ;(
Krijg spontaan de nijging om echt te zeggen, ik wil mijn paard nooit meer kwijt. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:36

Nouhou mods, dat was serieus bedoeld. Dat is wat er gebeurd met totilas mocht hij niet goedgekeurd worden. Enigste wat dan nog resteert is de waarde van de dekdiensten, aangezien hij voor de sport niet meer verkocht zal worden.

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:36

grauwman schreef:
Denk zelf dat als Ed hem niet meer gaat rijden het paard niet meer in de ring zal verschijnen met 'n andere ruiter. Het zal nl voor eigenaar & de fans 'n flinke afgang zijn om er iemand anders op te zien rijden die net niet het beste in het paard naar boven kan halen.

Ik weet niet of alleen Edward het kan, maar ben het met je eens.. Iemand die Totilas moet zijn rijden moet behoorlijk wat in zijn mars hebben.
Als het niet half zo goed gaat als bij Edward ben je volgens mij verdoemd

Moeni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:37

denbine schreef:
Wilawander schreef:
Ik kan zijn eigenaar wel begrijpen, het is erg veel geld en Totilas kan volgende week wel dood in zijn stal liggen. En hij zal het zeker goed hebben bij Paul en/of zijn nieuwe ruiter want dat zal hem kennende zeker niet de minste zijn.

Volkomen mee eens!
Ik vind het alleen op zn zachts gezegd minder charmant, dat ze van te voren roepen dat
hij absoluut voor de OS niet te koop is....
wees dan ook een zakenman en zeg ALLES IS TE KOOP!

Er is op een later tijdstip allang weer geroepen dat hij sowieso tot Kentucky zou blijven. En aan die belofte hebben ze zich prima gehouden.

Vera1908

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:38

grauwman schreef:

kijk ik zie hem ook het liefst onder Edward, maar als hij niet meer in de ring zal verschijnen zou dat helemaal eeuwig zonde zijn! Want Toto is pas 10 natuurlijk.

suzanne_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:38

erg jammer.. ;(
vind dat hun wel bij ekaar horen!

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:39

asyaa:
het blijft een dier,
kijk gribaldi, had iemand dát zo verwacht?
de hoefsmid hier vertelde laatst :
kennissen hadden een paard voor een miljoen kunnen verkopen,
niet gedaan,
een week later moet het afgemaakt worden omdat het zijn been verdraait heeft en kan niet meer goed komen,,

ik wil alleen maar zeggen, je haalt nooit alles uit zon keuring.

potverdikkie

Re: Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 3*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:40

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:41

Bah ik kreeg een brok in mijn keel toen ik dit hoorde vandaag.... wat een vreselijk nieuws.
Vind het ook enorm sneu voor edward dat er weer een paard onder zijn kont vandaan word verkocht... :\ had hem het zo gegund om met totilas te schitteren op de OS...

ik hoop van harte dat ze nog een investeerder kunnen vinden, of dat paul shockemohle zo verstandig is om het dier door edward te laten rijden/uitbrengen, op die manier kan die nog iets terug verdienen(icm het dekken) aan al die miljoenen... met een nieuwe ruiter zie ik het maar zo snel nog niet gebeuren eerlijk gezegt :\

bah.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:41

xVeraaa schreef:
grauwman schreef:

kijk ik zie hem ook het liefst onder Edward, maar als hij niet meer in de ring zal verschijnen zou dat helemaal eeuwig zonde zijn! Want Toto is pas 10 natuurlijk.

Yup maar economisch gezien, hij is nu de hengst die alleen maar wint, als er nu iemand anders op stapt is de kans groot dat deze reputatie de goot in word gewerkt.

@X_Linz_X
Op die discussie doelde ik totaal niet :)
Ik zei alleen iets over het feit wat er gebeurd als totilas word afgekeurd voor de sport. Dan is dat hele economische aspect qua sport weg, en resteren alleen nog de dekdiensten.

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:42

Wordt voorlopog flink oefenen voordat hij uberhaupt in de ring zal verschijnen.

Dailonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:43

Wat een druk ligt er straks op de schouders van de nieuwe ruiter! Zie de resultaten van Edward & Totilas maar eens na te doen....

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:44

Eerlijk gezegd hoop ik dat het gewoon een flinke grap is haha * knijpt in zichzelf om te kijken of het geen boze droom is*

nog mooier zou zijn dat ze afzien van de verkoop. is het echt al officieel helemaal rond?