CalvinenGino schreef:Schandalig juryleden! Om voor zo een overgang een 5 nog te durven geven!6,5 zelfs
Anky geeft gewoon lekker toe dat ze niet naar het boogschieten kijkt maar naar de Amerikaan of ie ook foutjes maakt. Heerlijk mens
CalvinenGino schreef:Schandalig juryleden! Om voor zo een overgang een 5 nog te durven geven!Dat méén je niet!
Die piaffe overgang was ook ver van vloeiend. Als er nog een foutje in de galop onderdelen komt, kan Edward misschien nog door.
Monster_tos schreef:Anky geeft gewoon lekker toe dat ze niet naar het boogschieten kijkt maar naar de Amerikaan of ie ook foutjes maakt. Heerlijk mens Haha ook echt he, super mooi
Monster_tos schreef:Anky geeft gewoon lekker toe dat ze niet naar het boogschieten kijkt maar naar de Amerikaan of ie ook foutjes maakt. Heerlijk mens Ja, mooi he? Ik vind d'r zo leuk.
Effie_lover schreef:CalvinenGino schreef:Schandalig juryleden! Om voor zo een overgang een 5 nog te durven geven!6,5 zelfsJeetjemina, hier snap ik werkelijk niets van. Als deze hoger scoort dan Edward dan eet ik mijn rijlaarzen op.
Jolien87 schreef:Monster_tos schreef:Anky geeft gewoon lekker toe dat ze niet naar het boogschieten kijkt maar naar de Amerikaan of ie ook foutjes maakt. Heerlijk mens Ja, mooi he? Ik vind d'r zo leuk.Haha ja net zoals Sjef. Zo lekker droog en nuchter dat die kunnen zijn haha.
Jolien87 schreef:Effie_lover schreef:6,5 zelfsJeetjemina, hier snap ik werkelijk niets van. Als deze hoger scoort dan Edward dan eet ik mijn rijlaarzen op.Begin maar vast
Jolien87 schreef:Jeetjemina, hier snap ik werkelijk niets van. Als deze hoger scoort dan Edward dan eet ik mijn rijlaarzen op.Ik zou het risico niet nemen door dit te zeggen
Dallista schreef:Effie_lover schreef:OEF! die overgang.. gheven ze nog 6,5 voor??!! Dit dus. Ohh echt heel schandalig! Dat kan en mag echt niet meer op dat niveau, en vooral hoe hij hem aantrapte BAH