Ja, de Special van morgen telt ook nog mee voor de landenwedstrijd. Dus na vandaag is nog niets beslist.
N0a schreef:Kan iemand die baby van de tribune af gooien Nou zeg. Eerder die ouders. Je gaat daar toch niet met een baby zitten....
michelle___ schreef:MacavityL schreef:79,758 moet HP nu rijden... AiiiiHeeft hij dat al eerder eens gereden?Jeetje druk ligt hoog bij hem!
Nou nou nou sommige reacties op de baby vind ik toch wel een beetje te ver gaan.....Zou zelf ons meid nooit meenemen naar zo'n groot evenement trouwens haha
purkie schreef:safina schreef:Deze schijnt uit een tuigpaard gefokt te zijn... http://www.kwpn.nl/kwpn-paarden/verdades-2/Cool heh, moeten ze ook eens met hackney proberenDan krijg je totilas 2
Nathalie18x schreef:Scoort hp weleens hoog? Ik ben niet zo thuis in zijn scores.Laatste keer in Rotterdam rond de 79 meen ik mij te herinneren
Dors04 schreef:michelle___ schreef: AiiiiHeeft hij dat al eerder eens gereden?Jeetje druk ligt hoog bij hem!Niet dat ik me kan heugen. Maar de beoordeling is sowieso al niet zo...Het is erop of eronder.