Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:BarockPinto schreef:Vereninging eigen paard had ik ook nog nooit van gehoord trouwens hoor..
Ze hebben al regelmatig met berichten hier op bokt gestaan, ook in het nieuws
gonnyvdz schreef:ik kan de uitzending ook nog niet terug kijken
ik denk dat het in de loop van deze dagen wel kan
KiWiKo schreef:wat hebben we hier nou eigenlijk.......
partij A, welke voor een appel en een ei een totilas wil kopen, en dan gaat huilen als het dier totalloss is.........
partij B, die hun oude of afgedankte paard meegeeft om er toch nog wat centjes voor te krijgen
en partij C, welke over de ruggen van partij A en partij B en de waar, centjes verdient..........
Is het niet zo dat partij C geen centjes kan verdienen als partij A en B niet bestaan?
KiWiKo schreef:wat hebben we hier nou eigenlijk.......
partij A, welke voor een appel en een ei een totilas wil kopen, en dan gaat huilen als het dier totalloss is.........
partij B, die hun oude of afgedankte paard meegeeft om er toch nog wat centjes voor te krijgen
en partij C, welke over de ruggen van partij A en partij B en de waar, centjes verdient..........
Is het niet zo dat partij C geen centjes kan verdienen als partij A en B niet bestaan?
PERENBOOMPIE schreef:KiWiKo schreef:wat hebben we hier nou eigenlijk.......
Nee een partij C mag niet bestaan of ontstaan, omdat iedereen weet dat je geen misbruik mag maken van mensen en dieren als in partij A en B om erzelf beter van te worden,dus zulke zielige gevallen moeten bestreden worden door bijvoorbeeld Partij D (de rechter).
PERENBOOMPIE schreef:KiWiKo schreef:wat hebben we hier nou eigenlijk.......
Nee een partij C mag niet bestaan of ontstaan, omdat iedereen weet dat je geen misbruik mag maken van mensen en dieren als in partij A en B om erzelf beter van te worden,dus zulke zielige gevallen moeten bestreden worden door bijvoorbeeld Partij D (de rechter).
_rosita_ schreef:Mens doet vreselijke dingen, hoort niet en mag tegen op getreden worden, maaaaaaaar....
Daarbij komt dat ik de 'schokkende' reactie van de DB en vereniging eigen paard belachelijk vind. Nu is het deze mevrouw, maar kom op... op hoeveel handelsstallen worden de paarden niet zo behandeld. En zelfs op pensionstallen en maneges gebeurd dit dagelijks.
Dit gebeurd dagelijks! DB zet dan ook die akelige oogkleppen af en doe niet alsof dit iets vreselijks is, wat ze voor het eerst zien gebeuren.
Het ís vreselijk, absoluut, maar helaas niet alleen bij deze troela.
Peperplant schreef:newnails schreef:Hier even een oproep voor alle/nog meer gedupeerden van deze vrouw.
Willen jullie je melden bij SBS6 zodat alle zaken gebundeld kunnen worden want zoals begrijpelijk samen staan we nog veeeeel sterker!!!
Ga naar http://www.undercoverinnederland.nl en klik dan aan de linkerkant op tips/reageren dit kun je invullen en dan wordt alle informatie vertrouwelijk behandeld!
Via undercover kunnen alle gedupeerden met elkaar in contact gebracht worden.
Alvast hartelijk bedankt!
Inderdaad Newnails...alle gedupeerden verzamelen en laten we met z`n allen zorgen dat ze voor eens en voor altijd
gedwongen wordt te stoppen.
Ik moest zelfs na de uitzending alles even laten zakken.
Bokt was nier bij te houden met alle reacties.
Dat deze vrouw vals was wist ik, maar dat het zo erg was heeft zelfs mij geschokt en verbaasd![]()
Te bedenken dat mijn paard daar vandaan komt, maakte me nog misselijker dan ik al was.
Alle lof voor Roelie die het lef had dit met verborgen camera in beeld te brengen, groot Respect voor haar,want dat was niet zonder risico!
Ik ben dus ook bokker en gedupeerde van deze oplichtster,de 12jarige nu inmiddels 25 jarige( sport)merrie Dana wacht al jaren op haar Recht ,en ben blij dat ook wij een bijdrage hebben kunnen leveren en een beeld hebben kunnen scheppen.
Nu nog de lange weg naar Gerechtigheid .
Justitie moet zijn ogen openen en tot veroordeling ,straf en opsluiting overgaan, zodat dit niet meer gebeurd!
Ook al is het maar 1 rotte appel in de fruitmand....je moet ergens beginnen
Ineke2 schreef:KiWiKo schreef:wat hebben we hier nou eigenlijk.......
Nou 6000 euro voor een pony noem ik geen appel en een ei... maar deze mevrouw heeft ze ingepakt. Gezegd dat het dier op Z niveau sprong. Later horen wij van de advocaat dat het dier B sprong maar de potentie had voor het Z jaja... Maargoed dit had de koper zelf kunnen uitvinden door met de KNHS te bellen, want voor een pony op B niveau, ook al heeft het dier Z potentie betaal je niet zoveel als hij "al" 8 jaar is. Daarbij had ik toch gezegd tijdens de verkoopbezoekjes "laat maar zien dan dat hij zoveel kan"
Dochterlief werd verliefd op die pony en daarom toch gekocht. Ik denk dat de moeder ergens onbewust wel wist dat er wat aan de hand was, maar ze wist niet wat. Maar dochter was al verliefd en dat heeft de handelaar mooi gedaan.
Tivoli schreef:PERENBOOMPIE schreef:
Patrij B was zich vaak niet eens bewust van het feit dat hun paard niet geslacht was,maar doorverkocht.
Dus daar komt een partij E bij : de slager,deze mag namelijk geen paard verkopen door de achterdeur
Dus ik vind dit ABC rijtje zeer kort door de bocht en bekrompen
Peperplant schreef:Sommige mensen blijven moeite hebben met lezen hier.
Het continue terug blijven komen op het KEUREN en door onafhankelijke DA onderzoeken wordt saai,en is wel degelijk gebeurd.
Deze reacties hebben dan ook geen enkele zin en dragen niet bij aan de discussie het FEIT is OPLICHTING.
Het niet laten keuren etc is een aanname van mensen die niet lezen....