Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikkiej_86 schreef:Ik ga straks wel kijken als hij ze weer in het land zet bij mij in de buurt hoe ze der bij Staan digitale gaat dan mooi mee
fique schreef:geweldig hoe alle hulpdiensten hebben meegewerkt. en vooral de meiden met de lok paarden. echt super! nou nog hopen dat de paarden een betere toekomst tegemoet gaan.
shillelagh schreef:de oma van een vriendin van mij die was daar bij die zag dat zelf!!Ze moest ook huilen arme oma...maar alles is gelukkig goed gekomen.Ze zei ook dat er allemaal andere dieren waren verdronken.
Vet zielig
IkhouvanChey schreef:Weet iedereen trouwens wel dat het half wilde paarden zijn en zo leven.
En dat dit de 1e keer in 10 jaar is gebeurd.
Mork schreef:IkhouvanChey schreef:Weet iedereen trouwens wel dat het half wilde paarden zijn en zo leven.
En dat dit de 1e keer in 10 jaar is gebeurd.
Is dit zo? Volgens mij zijn het gewoon handelspaarden hoor? Of zijn er nog paarden bij die van particulieren zijn?
kinsealy schreef:Gelukkig! En nu bijzonder hard aanpakken, de nalatige en zeer lakse eigenaar!
IkhouvanChey schreef:
Heb je de Leeuwarder Courant gelezen?
Daar staat het duidelijk in en misschien staan er een paar handelspaarden bij maar meer dan de helft was half wild dat weet ik wel.
orsini schreef:weet je wat ik nu zo raar vind. Als het nu echt zo moeilijk was zoals de eigenaar beweert om een aantal dagen geleden de ruim 100 paarden weg te lijden van het laaggelegen gebied. Hoe kan het dan dat ze nu opeens allemaal in een keer zoals in de bovengenoemde filmpjes te zien is zo mak als lammetjes achter de man met het geleidepaard aanrennen. Zo hadden ze het toch ook voor de storm op kunnen lossen. Ziet er namelijk uit als een snelle oplossing.
Balen dat ze terug gaan naar de eigenaar
orsini schreef:weet je wat ik nu zo raar vind. Als het nu echt zo moeilijk was zoals de eigenaar beweert om een aantal dagen geleden de ruim 100 paarden weg te lijden van het laaggelegen gebied. Hoe kan het dan dat ze nu opeens allemaal in een keer zoals in de bovengenoemde filmpjes te zien is zo mak als lammetjes achter de man met het geleidepaard aanrennen. Zo hadden ze het toch ook voor de storm op kunnen lossen. Ziet er namelijk uit als een snelle oplossing.
Balen dat ze terug gaan naar de eigenaar