Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faramunda schreef:Yasmijntje schreef:Weet iemand iets over Vanita?
Volgens mij is dit toch een behoorlijk correcte merrie. Heeft ooit de pavo cup meegelopen, is prok ster en wat ik hier las, heeft ze nog wat nakomelingen in de sport rondlopen.
Patries90 schreef:nou dat zou ik nog maar even afwachten. Dat paard is nog helemaal niet gekocht. Daarbij vraag ik me af of ze wel beseffen dat er 40% bovenop de prijs komt. En het onderhoud van het paard is gratis?Yasmijntje schreef:Dat klopt, maar ik heb de hoop dat ik wél iemand kan vinden die haar zal willen opnemen bij hem/haar.
Misschien dat iemand haar wel wilt voor de helft van de prijs..
Als ze maar niet naar de slacht gaat, ik wil zo graag (zoals iedereen denkik) Dat ze allemaal goed terecht komen.
Dus niet dat ik haar voor mezelf koop, maar misschien dat ik iemand kan vinden die haar wel wilt..
Lezen lezen en nog eens lezen...
Er is geen sprake van slacht
Isabonny schreef:@ Yasmijntje: dat is ook niet te doen. Dit topic loopt zo snel....ik hou het ook bijna niet bij.
Maar er is al vaker aangegeven at de slachtprijs zo laag is, dat het eigenlijk niet interessant is om deze parden voor de slacht te kopen. \de startbiedingen bij een hoop paarden, liggen al boven slachtprijs, dus zullen ze waarschijnlijk niet voor de slacht verkocht worden. Ook is al gemeld dat de PVDD zich er mee bemoeit en met de curator heeft besproken geen enkel paard te laten slachten. Pvdd zal op de paarden gaan bieden en ze overdragen aan SPIN zodat voor alle paarden een tehuis wordt gevonden.
desi92 schreef:Wat vaak ook trikie is bij veilingen is dat mensen zo gefocust zijn op dat item en het willen winnen, dat zij vaak de nieuwprijs van zo'n artikel (in dit geval de prikpaaltjes) uit t oog verliezen waardoor dus sommige dingen voor de nieuwprijs of meer geveild worden
Brainless schreef:De enige die hier goed zaken doen is BVA auctions, die krijgen een percentage van de verkoopprijs.