daniella74 schreef:Tja................
En over Shutterfly doe ik geen uitspraken meer
die staat toch wel veel hoger op het lijstje van wat paarden met ruiters doen wat niet hoort.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daniella74 schreef:Tja................
Puchje schreef:Wacht maar...
Het zal me niet verbazen als de NLers hier ook niet fijn uitkomen.
Zijn ook geen heiligen.
Puchje schreef:Wacht maar...
Zijn ook geen heiligen.
Charlenexx schreef:Puchje schreef:Wacht maar...
Zijn ook geen heiligen.
Waar slaat dát dan op. Onderbouw jij dan ook je insinuaties eens..
Citaat:Waar slaat dát dan op. Onderbouw jij dan ook je insinuaties eens..
Charlenexx schreef:Ja.. En toen was het stil... Heel flauw hoor.
Al jouw idolen zijn natuurlijk wel goud eerlijk.
_Rianne_ schreef:Charlenexx schreef:
Waar slaat dát dan op. Onderbouw jij dan ook je insinuaties eens..
Dat wil ik ook nog wel even doen..
Bij negen van de tien is er weinig aan de hand als ze verdacht worden, en negen van de tien zaken worden gesloten met; Toch onschuldig, vormfout, weet ik wat.
Maar het zijn wel de ruiters / amazones die op dít moment succesvol zijn. Die moeten ze hebben.
Kijk naar CIan, Olympisch kampioen. Kijk naar Meredith, op de lijst om naar Athene te gaan.. kijk naar Jessica, Winnares van La Baule... Achteraf waren er voor 2 van de drie genoemde zaken geen duidelijke schuldig uitspraak.
Nu Marc Gerco en Angelique zo goed gereden hebben net.. zullen die ook best wel wat mee pikken van controles en speculaties en ongein. geloof mij. ( wat niet zegt dat ze schuldig zijn. begrijp dat niet verkeerd)
Naar mijn mening is het 1 grote corrupte zooi bij de FEI.
Jessica1984 schreef:Haha, *pakt er een zak chips bij*
Van die duitsers zal het me niets verbazen!
Charlenexx schreef:Waar slaat dát dan op. Onderbouw jij dan ook je insinuaties eens..
Bij negen van de tien is er weinig aan de hand als ze verdacht worden, en negen van de tien zaken worden gesloten met; Toch onschuldig, vormfout, weet ik wat.
Maar het zijn wel de ruiters / amazones die op dít moment succesvol zijn. Die moeten ze hebben.
Kijk naar CIan, Olympisch kampioen. Kijk naar Meredith, op de lijst om naar Athene te gaan.. kijk naar Jessica, Winnares van La Baule... Achteraf waren er voor 2 van de drie genoemde zaken geen duidelijke schuldig uitspraak.
Nu Marc Gerco en Angelique zo goed gereden hebben net.. zullen die ook best wel wat mee pikken van controles en speculaties en ongein. geloof mij. ( wat niet zegt dat ze schuldig zijn. begrijp dat niet verkeerd)
Citaat:Maar als Puchje het zo bedoelt is de context van haar opmerking toch wel heel verkeerd. Of interpreteer ik het allemaal verkeerd dan?
Bedoel een dopingcontrole is een dopingcontrole.. Hoe flauw was het niet eens voor Rasmussen bij de TdF? Die had niet eens doping gebruikt. Die had zich alleen vergist over waar die toen aan het trainen was
Dat hou je altijd. En ik durf niet te zeggen dat de FEI corrupt is. Want waarom zouden ze dan Ludger en Meredith pakken? Dat zijn net de King & Queen van het springen..
Puchje schreef:Ik bedoel het zo dus niet Charlene, lees mijn stukje maar eerst
Jessica1984 schreef:Haha, *pakt er een zak chips bij*
Van die duitsers zal het me niets verbazen!
_Rianne_ schreef:Charlenexx schreef:Waar slaat dát dan op. Onderbouw jij dan ook je insinuaties eens..
Maar als Puchje het zo bedoelt is de context van haar opmerking toch wel heel verkeerd. Of interpreteer ik het allemaal verkeerd dan?
Bedoel een dopingcontrole is een dopingcontrole.. Hoe flauw was het niet eens voor Rasmussen bij de TdF? Die had niet eens doping gebruikt. Die had zich alleen vergist over waar die toen aan het trainen was
Dat hou je altijd. En ik durf niet te zeggen dat de FEI corrupt is. Want waarom zouden ze dan Ludger en Meredith pakken? Dat zijn net de King & Queen van het springen..
Citaat:En ik durf niet te zeggen dat de FEI corrupt is. Want waarom zouden ze dan Ludger en Meredith pakken? Dat zijn net de King & Queen van het springen..
_Rianne_ schreef:daniella74 schreef:Tja................
die staat toch wel veel hoger op het lijstje van wat paarden met ruiters doen wat niet hoort.