Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Miss_Blimm schreef:Sjeeeeeeee ja dat hebben wij ook. Ik werk in een winkel en als de deur DICHT is dan is toch duidelijk dat we DICHT zijn! Zijn dus echt vaak mensen die gewoon nog ff de deur openduwen!!!
delerium schreef:Niemand kan door de ogen van de bestuurder zien, dus tot deze een uitleg geeft is en blijft het speculeren. Er kunnen tig redenen zijn waardoor hij het paard niet gezien heeft, er kunnen tig redenen zijn waardoor hij op de linkerweghelft reed.
Je kunt je ook vragen waarom de politie de weg niet helemaal afgezet heeft maar alleen heeft gewaarschuwd. Het lijkt mij onvoorstelbaar dat de automobilisten hebben kunnen weten wat er aan de hand was.
delerium schreef:Het lijkt mij onvoorstelbaar dat de automobilisten hebben kunnen weten wat er aan de hand was.
nickyu schreef:nee het was mijn schuld , dat ...
trisca schreef:hoe gaat het eigenlijk als iemand jou auto steelt en daar een aanrijding mee heeft?
Kan er niks anders van maken! Citaat:Hij had wel vaart geminderd bij het zien van blauwe zwaailichten, maar bleef links rijden om het verkeer op de rechter rijbaan in te halen.
Heb er werkelijk geen woorden voor.
kimCasier schreef:Ik kan alleen maar hopen dat het niet alleen het paard was die er pijn moet voor hebben geleden. En, wat die jeugd betreft: Een volledige vakantie stallen poetsen in de plaatselijke manege!!
gootje12 schreef:Hoe zit het nu met de verantwoordelijkheid ?Het was dus niet de schuld van de eigenaren,als de paarden uit hun weitje zijn gejaagd !Wie krijgt nou de schuld ?
amazingstar schreef:maar zover nu bekend is elke schade voor zich