Ik vind eigenlijk dat Isabell Werth geen plaats verdient met een stakend paard...
Ze kan goed rijden, heeft goede proefen gereden, maar een paard in staking hoort geen podiumplaats te verdienen

GO ANKY!!!!!!!!!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phaser schreef:Op lagere niveau's is er wél sportiviteit.
Om de hele dressuursport te vergelijken met de Olympische spelen, vind ik het nogal dom geschreven.
Veralgemenen mag niet op bokt, je mag niet alles over dezelfde kam scheren.
Nu zijn er dus 2 ruiters die ervoor zorgen dat dressuur niet meer sportief is? Ik lach me een breuk bij die gedachte.
Citaat:Anky zag er in mijn ogen heel platjes uit op haar kur. Haar muziek trok werkelijk op niets vond ik.
Er zat weinig show in, veel minder dan we gewoon zijn van haar. Ze rijdt nog altijd super, maar het was geen Anky-niveau. Dat niveau heeft ze de hele olympische spelen niet gehaald.
Die Duitse combi zag er natuurlijker uit, meer durf, meer wil om te winnen lijkt mij.
Zij konden het naar buiten brengen, dat heeft Anky imo veel minder gedaan.
Citaat:Anky heeft gewonnen en daar moet iedereen zich bij neerleggen dus ook ik. Ik ga daar ook niet over dramatiseren.
Je bloeddruk doen stijgen door op een forum te zeiken wie wél had moeten winnen... dat is het mij simpelweg niet waard. Ik ben wél verbaasd dat sommige mensen kennelijk denken dat hun gepraat hier de juryleden daar gaat overtuigen om Anky toch 2de te maken.
Bokt blijft boeiend, maar deze veralgemening vind ik toch de aprilgrap van het jaar...
"Bokt en objectiviteit gaan nog niet hand in hand?"
Dat zou een betere titel zijn