Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
just2see schreef:Heeft hij de "opdracht" gegeven om met de handrem erop te rijden ? Lijkt me sterk... Als het zo is dan is het natuurlijk erg hypocriet...
Kan me het eerlijk gezegd niet voorstellen. Hij lijkt mij meer een persoon van "alles of niks".
Agnes75 schreef:Persoonlijk zou ik het heel jammer vinden als Anky zou stoppen met dit soort grote wedstrijden te rijden. En je kunt zeggen wat je wilt, maar Anky had wel de hoogste score van alle 3 de ruiters uit het team en het is wel degelijk dankzij haar dat er nog een zilveren medaille mee naar huis gaat! Ze laat daarmee zien dat ze kan presteren op dit niveau onder deze zware druk, die alleen nog maar groter werd toen de andere 2 ruiters wat minder reden. Dus zeker petje af voor haar, misschien had ze gewoon het gevoel dat ze gisteren de hele kar alleen heeft moeten trekken en baalde ze daarvan, is het wellicht haar manier om te reageren op de druk die enorm was. Met 3 Anky's was het goud geworden, maar goed, die hebben we niet. Ik denk dat als zij niet mee zou rijden bij de volgende OS, er nu wel haast gemaakt moet worden met het selecteren van ruiters en paarden die het in zich hebben om te kunnen presteren in Londen, want als we dan een team hebben wat bestaat uit ruiters die net zo presteren als dat Anky dat kan, dan komt het helemaal goed.
En dat met de "handrem" er op rijden kan ik me goed voorstellen, je wilt geen enkel risico nemen, er hing nogal veel vanaf!!! De Duitsers stonden er beter voor, dus Isabell Werth had het mentaal toch makkelijker.
Lovely schreef:Jawel, maar ze vertrouwt hem niet genoeg om er een ereronde mee te rijden.
Agnes75 schreef:De ereronde die gereden werd na de medailleuitreiking
x_soofjuhxXx schreef:ik denk dat na die opmerking dat als ze een bijzonder paard aangeboden krijgt ze misschien wel doorgaat, ze opeens overspoelt wordt door aanbiedingen -.-
misschien een beetje offtopic, maar weet iemand eigenlijk hoe het nu met bonfire gaat? hij zou nu iets van 25 moeten zijn toch?
x_soofjuhxXx schreef:misschien een beetje offtopic, maar weet iemand eigenlijk hoe het nu met bonfire gaat? hij zou nu iets van 25 moeten zijn toch?
Sannemo schreef:x_soofjuhxXx schreef:misschien een beetje offtopic, maar weet iemand eigenlijk hoe het nu met bonfire gaat? hij zou nu iets van 25 moeten zijn toch?
Hij staat inderdaad op rust, lekker in de wei (vaak in zijn eentje dat wel, maar toch)
Af en toe wordt er inderdaad nog op hem gereden, ik heb zelfs begrepen dat Anky er in het verleden nog af en toe een wedstrijdje op reed, omdat Bonfire dan helemaal opleeft. Dat laatste weet ik niet helemaal zeker, maar is wat ik heb begrepen.
cyrano schreef:en was katrien dan het maatje van Prisco?
Ilsex schreef:maar hoezo heeft ze dat niet gedaan dan?
dat doen toch alleen de mensen die 1e zijn?