Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HedwigO schreef:heeft iemand een idee of je dit ook in het buitenland live kan volgen? Ik ben op vakantie in zwitserland en kan dus niet op de nederlandse sites live kijken en ik word gek hier dat ik de dressuur niet kan zien
Devato schreef:Vond dat Anky super reed met ronduit PRACHTIGE pirouettes. Vond het ondergewaardeerd, zeker in vergelijking met de andere ruiters, vond haar toch echt een stuk beter dan de anderen. Ik vind mr. Riexinger sowieso afwijkend punten, niet alleen de Nederlanders maar ook bijvoorbeeld Ashley Holzer.
MsMarit schreef:Ik hoorde trouwens dat deze juryleden veel met elkaar samen werken of grote concoursen....
Zo heb je er altijd tussen zitten he.. (die duitsers willen altijd apart zijnhahah *dit is dus een grapje*)
Andersom wel dan... Nederland gunt Duitsland toch ook nix!!
Devato schreef:Vond dat Anky super reed met ronduit PRACHTIGE pirouettes. Vond het ondergewaardeerd, zeker in vergelijking met de andere ruiters, vond haar toch echt een stuk beter dan de anderen. Ik vind mr. Riexinger sowieso afwijkend punten, niet alleen de Nederlanders maar ook bijvoorbeeld Ashley Holzer.
Prisca schreef:Wanneer moet de laatste duitser rijden?.
Tyke schreef:Ik heb ook eens gekeken naar de punten.
Iedereen zit op een lijn. Maar die duitser zit er behoorlijk naast inderdaad bij Imke wat plaatsing en punten.
Bij HP is het de Deen die er behoorlijk van afwijkt.
tja wat doe je eraan. weinig denk ik zomaar
MsMarit schreef:Je kan sowieso de hele dressuur volgen op http://www.eurovisionsports.tv/olympics/ en dan het 6de kanaal kiezen.
Hier kan je het misschien wel zien Hedwig0 en Annel0es
dynamite1 schreef:MsMarit schreef:Ik hoorde trouwens dat deze juryleden veel met elkaar samen werken of grote concoursen....
Zo heb je er altijd tussen zitten he.. (die duitsers willen altijd apart zijnhahah *dit is dus een grapje*)
Andersom wel dan... Nederland gunt Duitsland toch ook nix!!
Jawel hoor de nederlandse jury heeft heike kemmer gewoon netjes op de tweede plek staan met dik 72%
MsMarit schreef:Je kan sowieso de hele dressuur volgen op http://www.eurovisionsports.tv/olympics/ en dan het 6de kanaal kiezen.
Hier kan je het misschien wel zien Hedwig0 en Annel0es
MsMarit schreef:Nee dat is gwoon een goede jury door te beoordelen op wat je ziet *en dan zeg ik dus niet dat die duitser dat niet doet*
Maar over het algemeen *en dan heb ik het niet alleen over de paardensport maar over het algemeen* gunnen wij de duitsers niet veel...
happyness schreef:Devato schreef:Vond dat Anky super reed met ronduit PRACHTIGE pirouettes. Vond het ondergewaardeerd, zeker in vergelijking met de andere ruiters, vond haar toch echt een stuk beter dan de anderen. Ik vind mr. Riexinger sowieso afwijkend punten, niet alleen de Nederlanders maar ook bijvoorbeeld Ashley Holzer.
Precies!
En NL gunt de Duitsers ook nix nee.... maar geeft het NLe jurylid de duitse combinaties ook een lagere score? Nee dus.... Heike werd ook gewoon op 72% gewaardeerd!
dynamite1 schreef:MsMarit schreef:Nee dat is gwoon een goede jury door te beoordelen op wat je ziet *en dan zeg ik dus niet dat die duitser dat niet doet*
Maar over het algemeen *en dan heb ik het niet alleen over de paardensport maar over het algemeen* gunnen wij de duitsers niet veel...
Ach dan zullen ze het vast wel verdiend hebben![]()