Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Hans Peter Minderhoud heeft als openingsruiter van de olympische dressuur in een matige proef, die met een score van 69,625% ook laag beoordeeld werd, Nederland niet goed op weg gezet in de landenwedstrijd. De tactiek was om met Exquis Nadine door score van 73 of 74 procent druk op de Duitsers te zetten, maar dit plan gaat niet meer op. Naast een hakkel in de eerste piaffe maakte Minderhoud zelf een naar eigen zeggen domme fout in de galoptraversalen waarvan hij er zeven in plaats van de verplichte zes reed. ‘En dit onderdeel telt ook nog dubbel’, aldus een teleurgestelde Hans Peter. ‘Ik had ook niet dat supergevoel in de ring. Ze was niet zo mee met me.’ Na afloop van de proef bleek wel degelijk dat er iets niet goed zat bij de merrie, toen Nadine haar ogenschijnlijk volgelopen blaas begon te legen. Minderhoud: ‘Ik heb een hekel aan excuses, maar normaal loopt ze na de proef nog tien minuten na te dribbelen, terwijl ze, en je hebt het zelf gezien, nu ik weet niet hoe lang moest plassen.’
Oscar schreef:Effe wat anders
Het gaat al dagen (weken!) over dat grote beeldscherm dat er hangt, maar ik zie niks
Is het weggehaald of staat de camera in een positie dat het beeldscherm voor ons niet zichtbaar is?
Slotty schreef:iets technisch: hebben jullie wel een commentator? Ik hoor helemaal niets, behalve dat af en toe het paard langskomt en die hoor je dan briesen of 'stampen'..
Hebben jullie dat ook?
Ik had ook de indruk dat hans P niet zo tevreden was..
judithh schreef:Als je dubbelklikt op het kleine schermpje van de livestream krijg je volledig beeld...is een stuk leuker kijken!
judithh schreef:Als je dubbelklikt op het kleine schermpje van de livestream krijg je volledig beeld...is een stuk leuker kijken!
miep1979 schreef:judithh schreef:Als je dubbelklikt op het kleine schermpje van de livestream krijg je volledig beeld...is een stuk leuker kijken!
Gedaan maar blijft minie