Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Computer pas vanaf 15.15 uur. Op stream 2.
Citaat:Geachte
Bepaalde sporten worden vanwege de lengte of de complexiteit (televisiematig dan) van het evenement niet live in een multi
(internationale lijn) aangeboden, maar wel in aangepaste vorm in een intern circuit. Dat gebeurt in het International Broadcasting Centre (IBC) waar rechthebbende televisiemaatschappijen gebruik kunnen maken van de banden om ze vervolgens samengevat op hun eigen 24 uurs kanaal door te sturen naar huis. Maar ook hier weer moeten keuzes gemaakt worden omdat er een eind is aan het aantal beschikbare mensen en machines in dat IBC. Grote landen als Duitsland en Engeland hebben meer geld en dus meer mensen en middelen.
Over de uiteindelijk keuzes, over wat er in de uitzending komt en wat niet zal altijd discussie blijven bestaan. Dat is inherent aan het maken van keuzes. Het streven van de redactie van Studio Sport is om op basis van journalistieke afwegingen zo veel mogelijk mensen te bedienen. En natuurlijk hebben we daarbij vooral oog voor prestaties van de Nederlandse deelnemers.
Ik heb uw opmerking inmiddels doorgezonden naar de betrokken redactie.
Met vriendelijke groet,
Monnie_ schreef:Het komt gewoon bijna, bijna niet voor dat een eerste startpositie wint..
Maarja, positief blijven! en ik vind het echt knap dat Anky en focust op Salinero en Tim helpt en ook nog concurrent Happie.
Monnie_ schreef:Het komt gewoon bijna, bijna niet voor dat een eerste startpositie wint..
Maarja, positief blijven! en ik vind het echt knap dat Anky en focust op Salinero en Tim helpt en ook nog concurrent Happie.
CharleyT schreef:Barmat schreef:Waarom ik vind dat Anky arrogant is geworden? (want ik voel mij even aangesproken)
Ik las een tijd geleden in de hoefslag special een artikel van haar waar ik accuut misselijk van werd! Echt, mn haren gingen overeind staan en ik moet ook zeggen dat ik Anky helemaal niet zo ken
In dit artikel zei ze dat Salinero geen zwakke punten had, en ook dat ze het eigenlijk maar gemier vond dat mensen zo over zijn niet-stilstaan bleven zeuren.... dat vond ik écht niet te geloven, dat vind ik getuigen van niet meer kritisch naar jezelf durven kijken en je fouten onder ogen durven zien.....
Ik zie nog genoeg fouten bij haar en haar proeven en ik blijf er bij - stilstaan is BASIS. Dat je dat aan de kant schuift omdat je passage-piaffe zo fenomenaal is, vind ik kul, echt waar.
Als je zover bent gekomen, dan mag je van mij van je voetstuk af flikkeren en even hard op de grond lazeren, zo zeg ik het maar even.