Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yootha schreef:Wij zijn er ook met het stamboek.
Leden van stamboeken krijgen 20% korting.
frankiej schreef:hihi mogen wij mannelijke bokkers de uitsmijters zijn dan voor de IRL-ban's?? *heey moppie, kom maar mee, opzouten hier..* haha
iepsel schreef:Maarre, nog iemand die met me mee wil, geloof dak dit jaar alleen moet.......
Elessar schreef:frankiej schreef:hihi mogen wij mannelijke bokkers de uitsmijters zijn dan voor de IRL-ban's?? *heey moppie, kom maar mee, opzouten hier..* haha
Haha.* Geeft foutieve Boktnaam op. Of heb je een lijst van 91798 leden? Succes met zoeken dan
delerium schreef:Zeker in zo'n boktlounge ga je ongetwijfeld genoeg aansluiting vinden. Dan is het juist wel lekker om alleen (of met andere bokkers) te komen!
delerium schreef:Dan kun je ze eindelijk laten zien wat al jouw tijd opslokt en dat je echt niet de enige mafkees bentVoor je het weet zijn het ineens ook bokkers
iepsel schreef:Maarre, nog iemand die met me mee wil, geloof dak dit jaar alleen moet.......
Maartje1990 schreef:en ik zou zweren dat ik hier al gereageerd had.. maar blijkbaar niet, maar hoe wordt er eigenlijk gecontroleerd of je daadwerkelijk een bokker bent?
frankiej schreef:hm, t wordt stil hier....