ik geloof alleen dat het niet helemaal goed is gegaan...

als ik morgen niets hoor nog maar een keer proberen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke20 schreef:ik kan het dus via mn eigen dierenarts krijgen misschien die eens bellen?
Rosita schreef:windt schreef:
Ik hoop maar dat de drachtige eczemers niet de eigenschap om die stoffen niet aan te maken of op te nemen doorgeven aan hun veulens.
Rosita schreef:windt schreef:
Ik hoop maar dat de drachtige eczemers niet de eigenschap om die stoffen niet aan te maken of op te nemen doorgeven aan hun veulens.
Sosha schreef:Bij overig nieuws staat een oproep van een student van de faculteit voor een onderzoek waar dit middel getest zal worden.
De opzet van het onderzoek klinkt mij alleen niet erg solide in de oren. Maar 50 test-paarden, waarvan 25 het middel gaan krijgen. Moet ook nog deze zomer gebeuren, beetje vreemd als je je test groep nu pas begint te verzamlen.
Sosha schreef:[
Hilda79 schreef:Niemand (zo lijkt het) wil het proberen en wacht op meer info. Hoe denk je dat er meer info komt niemand het wil proberen omdat ze wachten.........................................
Djeenie schreef:De eigenaar van de merrie op stal met zomereczeem, heeft het middel inmiddels proberen bestellen, maar het is nog niet verkrijgbaar in België. Dat wordt nog even wachten dus
Idra schreef:Djeenie schreef:De eigenaar van de merrie op stal met zomereczeem, heeft het middel inmiddels proberen bestellen, maar het is nog niet verkrijgbaar in België. Dat wordt nog even wachten dus
Verdorie... jammer want ik wou het ook bestellen...