MysticTinker schreef:Krijgen ze echt zo veel als die mensen beweren? Lijkt me sterk, dan zouden de paarden toch doodziek moeten zijn..
't zal wel overdreven zijn...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MysticTinker schreef:Krijgen ze echt zo veel als die mensen beweren? Lijkt me sterk, dan zouden de paarden toch doodziek moeten zijn..
Cassidy schreef:Vraagt zich nu af wat een olifant per dag moet hebben.....
Maar idd een slordig staaltje journalistiek, zal misschien wel zo zijn aangegeven, maar als Journalist heb je gewoon niet alles voor zoete koek aan te nemen!
Lennox schreef:Wat de motieven zijn van die mensen weet ik niet en daar wil ik me dan ook niet over uitlaten. De schitterende afzetting is een geluidsscherm van rijkswaterstaat aan de A15...Verder weet ik dat er heeeel veeeel voer gaat in een trekpaard om die fatsoenlijk in het vlees te houden. Je wil niet weten wat die van ons allemaal weg eet en nog kunnen we hem nauwelijks vet krijgen. Mensen vergissen zich ook daar heel vaak in. Als die beste man 3500 euro vraagt voor een trekpaardhengst dan raakt hij ze aan de straatstenen niet kwijt en dan heb je niet echt veel zakelijk inzicht in mijn ogen.