Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sappos schreef:Zoals ik al zei...ik rijd er zo heen...hoef toch geen brandstof te betalen
Maak je foto's en een verslagje??!!!
in mn eentje is ook niks aan. Lise81 schreef:Nee, deze groep niet- die appaloosa's waren mij dan echt wel opgevallen. De pony's staan aan de "achterkant" van Bruilweering (volkstuinenbuurt), daar kom je alleen als je daar een vakantiehuisje of tuintje hebt, maar via een doodlopende ventweg langs de A7 kan je dacht ik ook bij dit weitje komen. Daar komt verder nooit iemand, want die weg gaat echt nergens heen behalve naar dit veldje. (Ben er ooit wel eens langsgefietst om te kijken of het kon - maar helaas.) Vanaf de A7 zie je het ook niet echt door de geluidwal.

Allejandro schreef:Ik denk dat ie er al even wat langer ligt dan een maand? Wat mensen dieren al niet aandoen.
Waar is de AIVD als je ze nodig hebt ..

afschuwelijk!! Lise81 schreef:Nee, deze groep niet- die appaloosa's waren mij dan echt wel opgevallen. De pony's staan aan de "achterkant" van Bruilweering (volkstuinenbuurt), daar kom je alleen als je daar een vakantiehuisje of tuintje hebt, maar via een doodlopende ventweg langs de A7 kan je dacht ik ook bij dit weitje komen. Daar komt verder nooit iemand, want die weg gaat echt nergens heen behalve naar dit veldje. (Ben er ooit wel eens langsgefietst om te kijken of het kon - maar helaas.) Vanaf de A7 zie je het ook niet echt door de geluidwal.
Ik vind het ook wel gek dat er zo veel staan, maar de meeste staan op land van natuurmonumenten en zijn van boeren uit de omgeving. Ja, die jonge hengstjes gaan naar mijn idee ook de vrachtwagen naar hun laatste bestemming. Ik vind het te belachelijk voor woorden. En nu de veulentjes allemaal weer geboren worden wordt ik er ook niet vrolijk van, ze zien er nu zo schattig uit die kleine shetjes. Wat zou je daar aan kunnen doen?