Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rijoyco schreef:Ik vind hem wel wat! Voor in de cross bijvoorbeeld!
Meld zich aan als test persoon naast Lielle(hij zal wel erg goed staan bij je cross-outfit!)
Ik zou hem ook nog wel willen zien met rubber om de bal van je voet, zodat je goed in de beugel blijft 'kleven' maar toch makkelijk los komt bij een val...
MaiMai schreef:Ik vind het een mooie laars, eindelijk eens niet zo truttig. Lucht in de zool? Vind het ook wel prettig als ik er op kan lopen ja. Maar in combinatie met de gebruikelijke dressuurrok zie ik het niet zitten. Ik vind wel de hak en hiel lelijk, dat rubber hoeft van mij ook niet.
Sheran schreef:Alleen is 'ruiter' in het Oudgrieks Hippeas. Niet Ippeas.
tomcat701 schreef:en....als je na het paardrijden nog een stukje wil joggen!
Vindt het opzich wel een grappige laars, maar dat is ook alles.
tamtam schreef:Sheran schreef:Alleen is 'ruiter' in het Oudgrieks Hippeas. Niet Ippeas.
Dat is knap. De oude Grieken hadden geen H. Volgens mij ben je in de war met de Romeinen: Hippos.
Sheran schreef:De Grieken hadden een spiritus asper, die werd uitgesproken als een H. Bij de Romeinen heet een paard equus.
Lielle schreef:Sheran schreef:De Grieken hadden een spiritus asper, die werd uitgesproken als een H. Bij de Romeinen heet een paard equus.
ja, die bedoelde ik! En er was toch nog een andere spiritus(behalve de sanctus dan
)
(of caballus)