Suziej schreef:Brittol schreef:Zeg, mensen... Wisten jullie al dat ik de koningin van Engeland ben?
Meen je niet, sinds waneer?
Ja echt!
Ik was het al die jaren al, maar onder een andere identiteit!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suziej schreef:Brittol schreef:Zeg, mensen... Wisten jullie al dat ik de koningin van Engeland ben?
Meen je niet, sinds waneer?
Brittol schreef:Ja echt!
Suziej schreef:Brittol schreef:Ja echt!
Hahah, en nu op 1 april is je coming-out?
Apple schreef:Ik zou het zelf toch wel heel vervelend vinden om tegen de amazone/ruiter te moeten zeggen dat er niemand komt omdat iedereen dacht dat het een 1-april grap was
Apple schreef:Maar even serieus![]()
Ik zou het zelf toch wel heel vervelend vinden om tegen de amazone/ruiter te moeten zeggen dat er niemand komt omdat iedereen dacht dat het een 1-april grap was
Ik zou het zelf toch wel heel vervelend vinden om tegen de amazone/ruiter te moeten zeggen dat er niemand komt omdat iedereen dacht dat het een 1-april grap was
Brittol schreef:Apple schreef:Maar even serieus![]()
Aggut... Arme amazone, zit er zeker met smart op te wachten?
Brittol schreef:Net zoals dit topic ook op 1 april is geopent
AnneOmie schreef:Brittol schreef:Net zoals dit topic ook op 1 april is geopent
En inschrijving eindigt op 1 april om 23.59
Gwen schreef:Áls mensen het antwoord weten moeten ze dat natuurlijk wel insturen, degenen die niets hebben ingestuurd hebben mooi het nakijken anders, die piesen sowieso naast de pot.
Gwen schreef:Áls mensen het antwoord weten moeten ze dat natuurlijk wel insturen, degenen die niets hebben ingestuurd hebben mooi het nakijken anders, die piesen sowieso naast de pot.
sexy_back schreef:nou liever naast de pot piesen als weer bij die groep goedgelovigen horen....