Van Baalen ageert tegen helikopteroverlast

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re: Van Baalen ageert tegen helikopteroverlast

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 16:36

Zo laag kunnen ze dan bij ons niet, omdat er nog bomen staan, maar ze vliegen echt rakelings over de boomtoppen om nog wat lager over de zandverstuiving te gaan.

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:38

Plaatjes zeggen inderdaad heel veel, daarom heb ik ze er ook bij geplaatst. Ik hoop dat de mensen die zó negatief tegenover DVB waren zich nu even achter de oren krabben nu ze zien hoe laag ze écht overkomen. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat je het irritant vind als je daar komt lessen of je daar paarden rijd die hoog in het bloed staan. Vooral paarden die er niet aan wennen en waarmee je toch op hoog niveau traint.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:50

Boemm schreef:
Ik kan me in ieder geval voorstellen dat je het irritant vind als je daar komt lessen of je daar paarden rijd die hoog in het bloed staan. Vooral paarden die er niet aan wennen en waarmee je toch op hoog niveau traint.

volgens mij maakt het niet eens uit of je paard hoog in het bloed staat of niet... mijn shettebeest loopt namelijk voorop bij mij als ze weer eens aan het oefenen zijn Ach gut en laat dat nou net diegene zijn die het zonder traning moet doen en met "minder bloed" Clown

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:51

ik had ook niet in de gaten dat ze zo laag vliegen, is niet normaal zeg!!!

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:06

@ Rianneke, heb je totaal gelijk in Knipoog Maar ik doelde op DVB Tong uitsteken
De opmerkingen over het 'te weinig buitenkomen' vind ik ook grote onzin. Tegenover ons staat een shetlander (heb je 'm Rianneke Knipoog ), die staat 24/7 buiten maar die gaat helemaal door t lint als hij maar een glimp opvangt. Overigens zijn het verradelijke dingen, je hoort ze niet aankomen. Op een gegeven moment hoor je alleen hele harde klappen van de wieken.

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:17

http://img101.imageshack.us/my.php?imag ... 422ft5.jpg

Ziek

Okee, ik had mijn paarden ook in het laagvlieggebied, maar ZO laag vlogen ze bij mij alleen op honderd meter van de wei af, over de dijk van de Bergsche Maas, niet naast de rijbak.

Dan neem ik mijn woorden terug. Ik dacht echt dat de mensen hier zaten te zeuren, maar toch niet dus. Het is denk ik niet eens het lawaai waar de paarden van schrikken, maar gewoon dat zo'n enorm gevaarte opeens naast je staat. Als je er te paard heen gaat kun je ze gewoon aantikken met je zweep!

superrizzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:26

bij ons vliegen ze inderdaad ook heel laag we zitten namenlijk langs een cazerne van defentie.
onze paarden kijken er niet van op, maar zo laag als op deze
foto's vind ik ook niet normaal.
die paarden krijgen ook amper rust als er elke keer zo'n gevaarte langs denderd ik zou er gek van worden.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 09:41

arno8 schreef:
Dan neem ik mijn woorden terug. Ik dacht echt dat de mensen hier zaten te zeuren, maar toch niet dus.

heel veel mensen denken dat het maar gezeur is totdat ze het zelf zien Haha!

hier zijn ze ook weer druk aan het oefenen... maar we hebben ze alleen nog maar savonds en hoog genoeg gehoord! hopen dat dat zo blijft Haha!