Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daniella74 schreef:Ik denk nog steeds eerder dat ze bang zijn dat een ander kind er probleemloos mee wegrijdt.
rockanje schreef:Persoonlijk ken ik de familie Trachsler erg goed en vind ik dat ze nu wel genoeg zijn afgeblaft, zonder men weet waar het echt over gaat.
Het zijn rechtschapen mensen die veel van dieren houden en er alles voor over hebben.
Toen Kirby werd aangekocht was de toen elfjarige Tara één keer gestart in de B.
Al snel bleek de pony vaak omhoog te komen en vervolgens hard weg te rennen. Erg ongeschikt dus voor een beginnend ruitertje…..
Direct na aankoop bleek dat Kirby chronische pijn had.
Hierdoor was en is ze volledig onbruikbaar voor de (dressuur)sport.
Ze kon dus eigenlijk naar slager, maar ipv daarvan gunt de familie haar rust voor de rest van haar leven, en daarom staat ze nu in een paardenrusthuis.
De familie wil haar niet verkopen omdat ze niet willen dat iemand anders op haar zou verongelukken.
Tenslotte: Tara kan wel degelijk rijden.
Ze is, nadat ze Da Vinci heeft gekregen, heel snel van het L2 naar het Z2 + 17 gereden. Inmiddels start ze internationaal.
En last but not least is ze op zaterdag 12 januari te Harmelen door Laurens van Lieren genomineerd voor de Zegwaard bokaal.
rockanje schreef:Tenslotte: Tara kan wel degelijk rijden.
Ze is, nadat ze Da Vinci heeft gekregen, heel snel van het L2 naar het Z2 + 17 gereden. Inmiddels start ze internationaal.
En last but not least is ze op zaterdag 12 januari te Harmelen door Laurens van Lieren genomineerd voor de Zegwaard bokaal.
rockanje schreef:Persoonlijk ken ik de familie Trachsler erg goed en vind ik dat ze nu wel genoeg zijn afgeblaft, zonder men weet waar het echt over gaat.
Het zijn rechtschapen mensen die veel van dieren houden en er alles voor over hebben.
Toen Kirby werd aangekocht was de toen elfjarige Tara één keer gestart in de B.
Al snel bleek de pony vaak omhoog te komen en vervolgens hard weg te rennen. Erg ongeschikt dus voor een beginnend ruitertje…..
Direct na aankoop bleek dat Kirby chronische pijn had.
Hierdoor was en is ze volledig onbruikbaar voor de (dressuur)sport.
Ze kon dus eigenlijk naar slager, maar ipv daarvan gunt de familie haar rust voor de rest van haar leven, en daarom staat ze nu in een paardenrusthuis.
De familie wil haar niet verkopen omdat ze niet willen dat iemand anders op haar zou verongelukken.
Tenslotte: Tara kan wel degelijk rijden.
essie79 schreef:Dat heb ik nog helemaal nergens gelezen, en is volgens mij ook niet in de rechtszaak naar voren gekomen.
Als de pony niet goed zou zijn geweest, dan was het toch een makkelijk verhaal?
Waarom hebben heeft de familie dat niet aangevoerd als reden, vraag ik me dan af.
knabbelgirl schreef:jij wel dan? Want volgens mij kan allee tara vertellen wat er echt gebeurd is
SaskiaKur schreef:Nou, ik zou er juist liever niet in willen zitten. Maar dat is persoonlijk. Maar omdat ik Tara goed ken denk ik dat zei ook verstandig genoeg is om er niet bij te zijn!