Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Risje80 schreef:A_n_n_e_ schreef:Jongens vergeten we niet iets? Het heeft nu bijna een week gevriesd, die muggen(als ze hier waren) zijn nu al dood toch? net als het bij teken gebeurd, als het vriest gaan ze ook dood.. zou dat kloppen?of is deze theori niet een beetje raar?
Daar dat ik dus ook aan te denken. Volgens mij overleven die muggen met dit weer niet, en gaan ze idd allemaal dood.
DubbelDun schreef:Overigens kan ik in het hele stuk niet terugvinden of er een compensatie komt voor die paarden die geruimd moeten worden. of zou men er vanuit gaan dat iedereen een verzekering heeft die dat vergoed ??
runningkawa schreef:Mailte naar het koningshuis zal wellicht niet aankomen, maar de koniging is wel een paarden liefhebster
klien schreef:Nou dat betwijfel ik ten zeerste, kijk maar naar hoe er met Rhino wordt omgegaan.Ik denk dat een manegehouder het wel wil melden als er een schadelijk virus rondwaart (mits bevestigd door een veearts), want als het uitkomt achteraf met schadelijke gevolgen, dan kan hij de tent wel sluiten. In mijn beleving dan.