Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Jos1 schreef:Ach, 'doen we anders nooit'.......................
en de leerlinge kon het niet weten.........., zij doet het niet regelmatig genoeg..........
Als dat idd zo zou zijn
En dat geloof ik persoonlijk niet.
Ik heb een hele brave vierjarige die in het werk voor 400% voor je wil gaan, maar als ik die te kort bijzet (ja, heb me ook wel eens vergist, zij het niet in die mate) dan vliegt hij met een noodvaart in zijn achteruit en probeert op zijn rug te gaan liggen. En dat gaat zo hard dat je bijna de kans niet hebt om de handel weer los te clippen. Het feit dat Power niet reageert op deze manier toont al aan dat hij vaker zo is bijgezet.
arno8 schreef:Beetje verdacht hoe het is gegaan. Eerst met veel bombarie aankondigen dat de grote boze KNHS het gaat onderzoeken...
Dan blijkt dat er een 'aanklager' (weet iemand wie dit is? Volgens mij gewoon de KNHS zelf toch?) op af wordt gestuurd die allerlei fouten maakt... en als die zijn zin niet krijgt zegt die meteen: "Okee! Prima! Helemaal mee eens! Dan is deze zaak afgedaan!"
Is er niet zoiets als een hoger beroep mogelijk? En waarom is daar niet voor gekozen?
Urielle schreef:We weten niet of P&P er niks aan over houdt, want wij zijn niet in de positie om de pony na te laten kijken door bijv. een paardenfysio.
De straf van Coby en Angela zie ik niet zo. Ze staan nu in de media maar ook slechte reclame is reclame. Bovendien zijn ze vrijgesproken en ook in dit topic zijn er genoeg 'fans' die ze graag verdedigen.
En Anky rijdt LDR maar kan haar hand lossen.
Ik kan mijn merrie diep instellen met rijden, maar ik heb die vorige week eens gelongeerd met een slofje op zijn langst. Geloof maar dat het niet waar was.... die sloeg op tilt zodra ze met haar hoofd sloeg en in contact kwam met die slof.
Tussen de hand en een bijzetteugel zit een groot verschil voor een paard, dat heb ik wel gemerkt.
Tiestoke schreef:Een stillere hand als een bijzet is er niet, je hand kun je nog bewegen en is goed doorkome, een slof is in verbinding met de mond en oke hij zat strak maar stiller kan niet. Anky rijd vooral ROND, erg rond! Als de meeste mensen hun hand toestaan als ze paarden LDR zijn dan volgen de paarden de hand niet, dat komt omdat ze totaal verbindingloos zijn, daar moest eens meer over gepraat worden ipv over die slof.
Moli schreef:ze laten het zeker niet buiten hun hoofd, al helemaal doordat ze vrij gesproken zijn. Denk persoonlijk niet dat de negatieve publiciteit erg vonden. Zij denken daar boven te staan
Whisperke schreef:kunnen jullie behalve negatieve dingen denken, ook nog iets positiefs denken.. Het lijkt bijna dat jullie er een depressie aan over houden... Kom op als je toch een basis ruitertje bent, en je weet dat dit niet goed is... waar maak je je dan nog moe aan!!
Whisperke schreef:Kom op als je toch een basis ruitertje bent, en je weet dat dit niet goed is... waar maak je je dan nog moe aan!!
Whisperke schreef:nou ja, dat ze misschien zijn vrij gesproken... ze mogen wel een voorbeeld plaatje zijn, maar dat houdt niet in dat ze alles perfect kunnen, iedereen maakt fouten, en daar kun je immers van leren.. Coby is niets meer dan ons en dat is een gewoon mens... En zoals ik al eerder zei, als ze iedereen moeten straffen om zoiets dan hadden ze geen tijd voor andere zaken!!
Urielle schreef:Whisperke schreef:nou ja, dat ze misschien zijn vrij gesproken... ze mogen wel een voorbeeld plaatje zijn, maar dat houdt niet in dat ze alles perfect kunnen, iedereen maakt fouten, en daar kun je immers van leren.. Coby is niets meer dan ons en dat is een gewoon mens... En zoals ik al eerder zei, als ze iedereen moeten straffen om zoiets dan hadden ze geen tijd voor andere zaken!!
Ik denk ook niet dat iemand er een probleem van had gemaakt wanneer er oprecht was gezegd dat er een fout gemaakt is en dat het nooit had mogen gebeuren. Het is het gedraai en vergoeilijkend gepraat wat het publiek ergert.