Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Ik zag hier ook een aantal reacties van: waarom dan niet verkopen?
Ik denk niet dat je als ouder rustig kan zitten als je weet dat dat paard ergens is waar waarschijnlijk ook andere kinderen rondlopen, die hetzelfde kan overkomen als jouw kind.
Nadya schreef:Dan ken ik heel wat valse paarden, die in de dagelijkse omgang met mensen met paardenkennis prima te handelen zijn.......
Marigold schreef:ik denk dat de hengst is afgemaakt om emotionele redenen.
en het dier heeft verder vast een mooi leven gehad.
het is hun keus, ze zijn er wel hun kínd aan kwijtgeraakt!
runningkawa schreef:Dat ze dat paard niet meer konden zien kan ik ook wel snappen...maar ik denk genoeg plaatsen waar dat dier veilig terecht kon
klijnliesje schreef:Dus is het niet de schuld van het paard maar van degene die hem aan jullie verkocht heeft.Dit was echt het paard schuld en niemand anders en de keren daarvoor ook. Blijft het feit dat zijn opvoeding in zijn voorgaande jaren niet goed was daar heb je gelijk in maar dat konden wij toch niet veranderd krijgen. Het was een kreng en bleef een kreng.
En dat verkoop je aan niemand.
runningkawa schreef:Je kan niks zeker weten...
moet daarom een paard dood?
1 die je 18 jaar trouw is geweest
Ik weet ook niet zeker of ik straks levend thuis kom na het boodschappen doen....
runningkawa schreef:Dat ze dat paard niet meer konden zien kan ik ook wel snappen...maar ik denk genoeg plaatsen waar dat dier veilig terecht kon
KellyG schreef:is het paard afgemaakt?
das belachelijk zeg!
runningkawa schreef:Dus een dier doden dat al 18 jaar normaal was, mag?
Ik kan daar echt niet bij...
Mensen stappen vrolijk weer in de auto na een ongeluk, maar een paard moet maar dood....
Als een kind een keer met lucifers speelt, ook maar afmaken...is gevaarlijk( je snapt wel dat ik dit niet meen, maar komt net zo neer als een dier dat instictief iets doet)
Dat probeerde ik ook al te zeggen Katja, maar lukt me niet zo goed
Shezzit schreef:Voor het kindje zelf, de hengst en de eigenaren van de hengst vind ik dit afschuwelijk.
Voor de ouders van het kind zeg ik: eigen schuld dikke bult! Als je zo graag kinderen wilt, dan let er verdomme op waar je ze laat!
Shezzit schreef:Voor de ouders van het kind zeg ik: eigen schuld dikke bult! Als je zo graag kinderen wilt, dan let er verdomme op waar je ze laat!
runningkawa schreef:Je kan niks zeker weten...
moet daarom een paard dood?
1 die je 18 jaar trouw is geweest
Ik weet ook niet zeker of ik straks levend thuis kom na het boodschappen doen....