Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Ik zie ook een typisch gedrogeerd paard, zoals ik ze hier elke dag voorbij zie komen, zeker die gedragingen, halshouding
sint in een roze cadilac zo kwam hij bij ons echt zalig om te zien
Milly_ schreef:ze werkt misschien in een paarden-coffeeshop ofzo?
KiWiKo schreef:dit is niet platgespoten![]()
dit is het natuurlijke afweermechanisme van een paard....... complete afsluiting voor de wereld om het dier heen.......... en als het moet erbij gaan liggen......
heel natuurlijk, voor een paard dan
_Natasja_ schreef:Goede lezers trouwens ook.
Als dit filmpje al zo schokkend is kijk dan maar geen Bambi...
_Natasja_ schreef:Ik wilde maar even reageren op het gebeurde voor het geval mensen denken dat het ons allemaal niet kan schelen. (+ de rest)
_Natasja_ schreef:Ik wilde maar even reageren op het gebeurde voor het geval mensen denken dat het ons allemaal niet kan schelen.
Of dat ik gewoon niet durf te komen. (In tegenstelling tot sommige personen leef ik niet dag en nacht voor bokt)
De bedoeling was dat er op een rustige plaats opgestapt zou worden en dat er richting de opticht gereden zou worden.
Helaas hebben enkele niet zo slimme mensen bedacht dat het veel mooier was om midden in de optocht op te stijgen.
Aangezien daar op dat moment niet aan te tornen viel heeft de begeleider die wij meegestuurd hadden op dat moment besloten om maar te kijken hoe dat zou uitpakken.
Paard heeft geen streepje sedatie gekregen, heeft er niets aan ovegehouden.
Morgen komt ze weer naar huis en krijgt ze een extra worteltje en was het de laatste keer dat wij een paard aan alkmaar uitleenden.
Al heeft onze vorige schimmel het daar 8 jaar braaf gedaan zonder mankementen...
_Natasja_ schreef:En je gelooft ook in Sinterklaas? Misschien niet gekregen, waar jullie bijwaren, maar dit is wel een heel vreemde reactie die erg lijkt op een streepje té veel.Paard heeft geen streepje sedatie gekregen....