pris87: ja dat is wel waar! Maar ze zijn ook al eerder geweest daarom snap ik ook niet waarom het allemaal snel snel snel moet op het laatste moment! Als hij nou gewoon de vorige keer er wat aan gedaan had had dit allemaal niet nodig geweest!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShannaY schreef:Het gaat hier overigens over schuifdeuren van de uitgangen/nood uitgangen he!! En dat zijn geen klapdeuren. Wij hebben wel klapdeuren op stal, of deuren die zo opgegooid worden, toch handiger in paniek dan zo'n zware schuifdeur..
Snap niet dat er moeilijk over gedaan moet worden. Veiligheid voor mens en dier gaat toch boven ALLES?
pris87 schreef:Het blijft gvd uitgesteld worden. Dalijk is het zaterdag en moeten we stel op sprong weg. Nou dan wordt het een zootje hoor!
Elaine schreef:Nee daar mogen we gebruik van maken.
Na het weekend weten we meer
esch schreef:Als mijn paarden daar hadden gestaan zou ik niet afwachten en zelf een tijdelijke stal regelen voor mijn paarden.
esch schreef:Als mijn paarden daar hadden gestaan zou ik niet afwachten en zelf een tijdelijke stal regelen voor mijn paarden.
pris87 schreef:Ja dat wordt nog wat als we echt met zo'n rooster gaan werken. Ik werk onregelmatige uren, dus geen 1 week is hetzelfde. Misschien kies ik er dan ook voor om tijdelijk te verhuizen, gelukkig is me paard wat dat te gaat niet moeilijk op een nieuwe plek.
HappyAppy schreef:Wat een situatie zeg. Nou Windhond jullie kunnen altijd nog op de gezelligste stal van strijen terecht.
Er is dus nog nix bekend begrijp ik.