'Anky zei zelf geen inrijbak nodig te hebben’

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jeany

Re: 'Anky zei zelf geen inrijbak nodig te hebben’

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 18:57

wat kunnen mensen nu moeilijk doen Rolleyes
als een willekeurig iemand eraf valt wordt der toch ook niet zo'n drama van gemaakt Vork

ze is deraf gevallen en nu? alsof ze zich nog meot bewijzen? Vork

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 18:57

Iedereen valt wel eens van zijn paard nietwaar?

Alleen bij de ene gebeurt het tijdens een clinic met duizenden toeschouwers, bij de ander in zijn rijbak op stal.

Tsja, risico van het vak he? Wel vervelend overigens, maar het komt gewoon voor.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 18:59

Moddergooien tot en met...

Straks zijn ze zo druk bezig met elkaar de schuld in de schoenen schuiven dat niemand nog weet waar het eigenlijk over gaat. Anky die dus van haar paard is gejopt...

Goof89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 19:32

Jeany schreef:
wat kunnen mensen nu moeilijk doen Rolleyes
als een willekeurig iemand eraf valt wordt der toch ook niet zo'n drama van gemaakt Vork

ze is deraf gevallen en nu? alsof ze zich nog meot bewijzen? Vork

idd , waarom toch zoon commotie ?
Iéderéén valt wel eens, elke ruiter snapt dat toch, paardje bokte wat ja endan, of het nu van een verkeerde hulp was, van zottigheid, van het publiek, van slechte inrij omstandigheden,.. dat kan niemand toch iets schelen.. Ik vind dat ze er knap is blijven opzitten en ja erna gewoon niet meer, dat ze daar zo omstreden met omgaan, echt kinderachtig, er gebeuren belangrijker dingen toch ? Lachen

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 21:01

't Leuke is dat nu het Anky betreft, er ineens een 'schuldige' moet zijn... Als een manegeruiter van zijn/haar pony afvalt zal iedereen zeggen; 'Jammer, niet bezeerd? Mooi zo, erop maar weer'. Omdat het Anky is, is het ineens iedereens schuld, waren de omstandigheden achteraf ook verschrikkelijk en die stomme organisatie ook... Omgekeerd, Anky moet niet zo zeuren, heel jammer allemaal maar wíj kunnen er niks aan doen. Gezellig wel weer in het paardenwereldje, grow up iedereen... Jammer dat een leuk bedoelde clinic nu weer zo'n nasleep moet hebben.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 21:21

Hanmar schreef:
Jammer dat een leuk bedoelde clinic nu weer zo'n nasleep moet hebben.

Helemaal volgens het thema toch: paard en passie. Waar emotie de boventoon voert is de ratio kansloos.
Het bewijs is weer geleverd Go jij! Go jij!

hc

mardjai

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 21:32

Ik vraag me af waar is toch al die comotie voor nodig, als ik er af kletterd Bloos is er ook geen soap/drama serie, van wie wat en waar de schuld heeft, maar oke ik heet dan wel geen anky Clown en mijn paardje is geen nelson Haha! .
Maar ik moet wel toegeven dat ze het redelijk lang uitzat Bloos! , moet menig ruiter en/of amazone haar nog maar zien na te doen (en nee ik ben geen ankyfan Verdrietig ), het waren een paar flinke raake klappen die hij maakte OK dan!
Wat is het leven op een paardenrug toch leuk en onvoorspelbaar Pling Pling

Groetjes Marlies.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 00:18

Hanmar schreef:
't Leuke is dat nu het Anky betreft, er ineens een 'schuldige' moet zijn... Als een manegeruiter van zijn/haar pony afvalt zal iedereen zeggen; 'Jammer, niet bezeerd? Mooi zo, erop maar weer'. Omdat het Anky is, is het ineens iedereens schuld, waren de omstandigheden achteraf ook verschrikkelijk en die stomme organisatie ook... Omgekeerd, Anky moet niet zo zeuren, heel jammer allemaal maar wíj kunnen er niks aan doen. Gezellig wel weer in het paardenwereldje, grow up iedereen... Jammer dat een leuk bedoelde clinic nu weer zo'n nasleep moet hebben.

Hier helemaal mee eens!! Afgod Afgod Afgod Afgod

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 01:46

Hanmar schreef:

Neuh.
Of het nu Anky is, een manegeruiter of de paashaas Haha! De omstandigheden (waar van te voren ook al over was geklaagd) blijven hetzelfde. Een evenement met potentie heeft dat gewoon goed voor elkaar te hebben. Service heet dat.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 01:50

Cayenne schreef:
Of het nu Anky is, een manegeruiter of de paashaas Haha! De omstandigheden (waar van te voren ook al over was geklaagd) blijven hetzelfde. Een evenement met potentie heeft dat gewoon goed voor elkaar te hebben. Service heet dat.

Ja

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 08:33

Is dit gezeur over Anky d'r val nou nog steeds bezig ? Boos!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 08:48

Hanmar schreef:

Anky wil helemaal geen schuldige aanwijzen, ze heeft gezegd hier een les uit getokken te hebben

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 10:00

Tja het wordt een heel gedoe zo langzamerhand!

Ook is was van de partij in Martiniplaza in Groningen en heb het voorval ook meegemaakt.
Als Anky gewoon lakoniek had gedaan en naar haar val had gezegd: " Zie je, het overkomt zelfs nog een topruiter! Ook wij vallen nog wel van ons paard.." Dan was die hele heisa er niet geweest.
Het overkomt de "beste" en dat zie je maar weer...!!
En als je weet dat je paard fris reageren kan, neem dan een ander mee als je iets informatiefs wil overbrengen op een clinic.
Dat is mijn standpunt.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 10:43

tja, ik word een beetje moe van dat gezeur!
ook niet toppaarden moeten worden los gereden, stop eens met dat uit de hoogte doen!
ze heeft er zelf voor gekozen om op dat moment op haar paard te stappen en te gaan rijden, kijk aangezien ze dit dus al verwachte had ze gewoon verstandig moeten zijn en er niet op moeten gaan totdat er een losrij ruimte was geregeld.
zo denk ik erover, je bent altijd verantwoordelijk voor je eigen daden, en achteraf iemand de schuld ervan geven is wel gemakkelijk!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 10:53

pre schreef:
ook niet toppaarden moeten worden los gereden, stop eens met dat uit de hoogte doen!
ze heeft er zelf voor gekozen om op dat moment op haar paard te stappen en te gaan rijden, kijk aangezien ze dit dus al verwachte had ze gewoon verstandig moeten zijn en er niet op moeten gaan totdat er een losrij ruimte was geregeld.
zo denk ik erover, je bent altijd verantwoordelijk voor je eigen daden, en achteraf iemand de schuld ervan geven is wel gemakkelijk!

Nou moet je mensen horen als ze dat gezegd had, dan was het een arogante tr*t die zichzelf te goed vind om op een te kleine ruimte warm te rijden Vork

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 10:58

MISTRAL94 schreef:
pre schreef:

Nou moet je mensen horen als ze dat gezegd had, dan was het een arogante tr*t die zichzelf te goed vind om op een te kleine ruimte warm te rijden Vork

Even een paar clichés Knipoog : Mensen vinden altijd wel een stok om te slaan en hoge bomen vangen veel wind.
Ik denk dat wat hier in eerste instantie niet zo slim is geweest is het meteen klagen van Sjef Jansen over de al dan niet aawezige inrijruimte en de kwaliteit ervan.
Verder denk ik dat als Anky van Grunsven had gereageerd zoals hierboven al is aangegeven mensen ook makkelijker over het hele incident heen zouden stappen. Want als zelfs die topper er nog wel eens af kan klappen, dan is het toch volkomen logisch dat iemand met minder kwaliteiten dat ook nog wel eens doet?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 10:59

Ik vind het ook echt een gezeur tot en met!
Waarom moeten ze elkaar nu beschuldigen en waarom valt iedereen erover om het feit dat Anky eraf is gelazerd?
Ik snap het niet hoor!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 11:01

Maar nogmaals want lezen is schijnbaar moeilijk, anky heeft zelf gezegd hier een les uit geleerd te hebben ze beschuldigd verder niemand.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 11:03

Apple schreef:
Wat begint dit een akelig modder verhaal te worden Verward

Anky is van haar paard gevallen, naar en akelig, maar geen sier om dan elkaar de zwarte piet toe te spelen.

Nou inderdaad. Big deal, je bent eraf gevallen. Hey shit happens iedereen pleurt weleens van zn paard af hoor.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 11:14

MISTRAL94 schreef:
Maar nogmaals want lezen is schijnbaar moeilijk, anky heeft zelf gezegd hier een les uit geleerd te hebben ze beschuldigd verder niemand.

Lezen is niet moeilijk maar ik heb het stuk gelezen waarin ze verteld hoe of wat en ik vind dat ze het dan een beetje "goed" moet maken.
Toch vind ik dat ze dan haar zaakjes goed op orde had moeten hebben en direct al had moeten besluiten om daar niet te komen.

Nogmaals, ik vind het niet nodig om elkaar zo uit te "spelen" in de media want zo komt het op mij over.
Maargoed, iedereen valt er wel eens af en klaar...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 11:17

Maar het is de organisator die met modder begint te smijten, Sjef had ook anders mogen reageren maar ik vind dat Anky nog fatsoenlijk gereageerd heeft. Over dat vallen ben ik het helemaal met je eens maar ik ben ook van mening dat als jij zulke evenementen wilt organiseren dat je het ook goed moet doen Knipoog

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 11:21

Je kunt het ook zo zien dat Anky zich "ingedekt" heeft met haar verhaal.
Ik heb niets tegen Anky trouwens hoor!

En natuurlijk had de organisator zijn zaakjes goed op orde moeten hebben maar dat geldt ook voor Anky.
Je wil toch graag weten hoe en waar je moet rijden?

Ik vind het van beide partijen niet zo slim om het op deze manier te doen...

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 11:59

Weet je,die hele schuldvraag boeit niet. Raar om te zeggen dat ze twee maanden eerder nog hebben gevraagd of ze een losrijbak nodig hebben. Bij zo'n evenement moet je gewoon je zaken goed op orde hebben. Dus een goede inrijbak, voor alle deelnemers. Niet gaan zeggen dat je die niet had omdat mevr. van Grunsven gezegd heeft die niet nodig te hebben. Wel of niet een goede inrijbak hoort helemaal niet van haar af te hangen, er rijden nog meer mensen op dat evenement, weet je.

Verder is er in het filmpje gewoon duidelijk te horen dat de stem over de speaker niet Anky is, of ze moet de laatste tijd zwaar aan de hormonen zijn geweest met zo'n zware stem.

Ik vind de uitspraak van meneer dat hij zelf niet rijdt, maar wel de evenementen organiseerd hierin wel het een en ander verklaren.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 12:09

Ik begrijp absoluut dat mijn reactie kant nog wal raakt. Maar in mijn ogen zijn ale reacties dat nu zo ongeveer. Hoe erg moet het nog worden uitgemolken dat er iemand van zn paard valt??

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 15:21

Nezzie schreef:
Weet je,die hele schuldvraag boeit niet. Raar om te zeggen dat ze twee maanden eerder nog hebben gevraagd of ze een losrijbak nodig hebben. Bij zo'n evenement moet je gewoon je zaken goed op orde hebben. Dus een goede inrijbak, voor alle deelnemers. Niet gaan zeggen dat je die niet had omdat mevr. van Grunsven gezegd heeft die niet nodig te hebben. Wel of niet een goede inrijbak hoort helemaal niet van haar af te hangen, er rijden nog meer mensen op dat evenement, weet je.

Verder is er in het filmpje gewoon duidelijk te horen dat de stem over de speaker niet Anky is, of ze moet de laatste tijd zwaar aan de hormonen zijn geweest met zo'n zware stem.

Ik vind de uitspraak van meneer dat hij zelf niet rijdt, maar wel de evenementen organiseerd hierin wel het een en ander verklaren.

Idd... als anky geen inrij bak 'nodig' zou hebben krijgt de rest van de ruiters hem dus ook niet Clown
Mij lijkt het gewoon belangrijk een goede inrij-mogelijkheid te hebben... willen de ruiters er niet in losrijden, hun probleem Haha! Maar imo moet hij er zijn, ook voor de anderen