Jonge_Monte schreef:Over dat losrijden vind ik niet helemaal een excuus.
Waarom niet?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiessie schreef:3 dagen niet gereden zeggen ze, uiteraard staat ie dan niet 3 dagen in zijn stal"op te laden".
BlazingBoots schreef:Weet wat ik ervan vind.....
"Kan iedereen gebeuren..."
gewoon je schouders ophalen en verder gaan ipv deze onzinnige discussies.
Manzano schreef:maar dan moet je dus ook niet de organisatie de schuld geven
miloetje schreef:Ja idd...
Niemand heeft schuld het is gewoon iets dat gebeurd is, klaar..
Vind het trouwens niet nodig om over te discussieren....
Arabesk schreef:Ik vind wel dat anky enorm aan de teugels gaat hangen op het moment dat hij de eerste bok geeft. Dat is imo niet de oplossing. Door het paard in z'n mond te trekken gaat ie alleen maar nog harder bokken. Je kan 'm beter op de volte sturen. Ik zou nooit aan 2 teugels tegelijk gaan hangen....![]()
Arabesk schreef:Ik vind wel dat anky enorm aan de teugels gaat hangen op het moment dat hij de eerste bok geeft. Dat is imo niet de oplossing. Door het paard in z'n mond te trekken gaat ie alleen maar nog harder bokken. Je kan 'm beter op de volte sturen. Ik zou nooit aan 2 teugels tegelijk gaan hangen....
Arabesk schreef:Ik vind wel dat anky enorm aan de teugels gaat hangen op het moment dat hij de eerste bok geeft. Dat is imo niet de oplossing. Door het paard in z'n mond te trekken gaat ie alleen maar nog harder bokken. Je kan 'm beter op de volte sturen. Ik zou nooit aan 2 teugels tegelijk gaan hangen....
Julia_14 schreef:Arabesk schreef:Ik vind wel dat anky enorm aan de teugels gaat hangen op het moment dat hij de eerste bok geeft. Dat is imo niet de oplossing. Door het paard in z'n mond te trekken gaat ie alleen maar nog harder bokken. Je kan 'm beter op de volte sturen. Ik zou nooit aan 2 teugels tegelijk gaan hangen....![]()
Ik denk dat jij niet eens de kans zou hebben gehad om je teugels aan te nemen, je zou er na de tweede bok al af hebben gelegenDe beste stuurlui staan alweer aan wal...
detour schreef:maar dan moet je dus ook niet de organisatie de schuld geven
idd.
dorienkee schreef:hmm ik zou ook hebben gezegd van : ik heb het op film staan!! want ja hoeveel er nu wel niet dan naar jouwn filmpje kijken. En voor hetzelfde geld had ik een vriendin gefilmd die van haar paard was gevallen en gelachen... Je verwacht het gewoon niet van de ''dressuurkonining..''