djuno schreef:pharagirlke schreef:djuno; als je af stapt en je gaat dan zitten word het allemaal wat stijf, het kan zijn dat het nog meer pijn is gaan doen door stil te zitten/niet meer te rijden. Hoe durf jij te oordelen over wat iemand nog kan en wat niet ivm pijn?en alstie dan nog eens zo poedersuiker deed, en ze had al pijn aan haarb een en ze knalde er opnieuw van af? Voor hetzelfde geld viel ze dan goed fout en dan zat ze daar, met 2 koters, zoveel paarden en een gebroken poot.
ze heeft niet stilgezeten...is direct weer gaan rijden.
Als het risico zo groot was geweest i.v.m. het gedrag van het dier had ze er niet meer op moeten stappen....en dat deed ze wel....dus vond het flauw dat de "afscheidsronde" er niet meer afkon.
ze deed de afscheidronde niet meer omdat ze moest huilen, dat kon je aan haar stem wel horen... Bij the way de handtekeningen die ze zou gaan geven naar de clinic bij te stand van de rabobank heeft ze ook niet gedaan, op zicht wel te begrijpen, maar ook laf
en alstie dan nog eens zo poedersuiker deed, en ze had al pijn aan haarb een en ze knalde er opnieuw van af? Voor hetzelfde geld viel ze dan goed fout en dan zat ze daar, met 2 koters, zoveel paarden en een gebroken poot.

daarbij, zou jij dan zeker moeten weten dat elk paard anders bokt, en dat niet elk paard er bijzonder spectaculair uit moet zien om toch flinke bokken te geven die nauwelijks uit te zitten zijn. Heb paarden gezien die voor het oog niet spectaculair hoog bokte maar als je derop zat was het toch net ff wat anders + dat jij niet voor zoveel mensen reed. Wat toch zowel bij ruiter als paard altijd voor extra spanning zorgt. Als Anky werkelijk zo slecht reed als jij hier beweert, zou ze niet de koninging van de dressuur geoemt worden, en al helemaal niet zo aangekodigt worden.
. Ik bedoel: 3 kwart van de zaal was speciaal voor haar gekomen, had daar speciaal 13 euro voor betaald. En als ze nog 3 rondjes kan draven met een gewond been moet 1 rondje extra stappen ook nog wel lukken, desnoods met 2 grooms ernaast die haar paard in bedwang houden. Maar nee, dat kon echt niet volgens haar.
Er was daar vast ook wel een arts aanwezig geweest, dan had die toch even naar haar been kunnen kijken, dan had ze daarna nog handtekeningen uit kunnen delen. Als je nog 3 rondjes kunt paardrijden, kun je toch ook wel een uur later handtekeningen uitdelen? (overigens denk ik dat het er ook wel mee te maken heeft dat ze nog steeds aan het huilen was enzo, dat snap ik dan ook wel weer)
Maar goed, ik ben nooit zo'n Ankyfan geweest.

Jeetje altijd de wereld aan commentaar, pure afgunst als je het mij vraagt. Anky is ondanks haar prestatie's ook maar gewoon een mens hoor