ikkemetwikke schreef:ik denk dat Lida3 alleen bedoelt dat hele foute mensen ook in staat zijn,om van dingen/dieren.anderen te houden,maar dat ze dan nog steeds in "fout" kunnen zijn.
trek nu niet alles uit zn context.
@Marjouw,da's al "oud nieuws" iig allang bekend.
Hier wordt niets uit zijn context getrokken. Coby vergelijken met Adolf=hele foute mensen slaat gewoon nergens op en is beledigend.
En waar gaat het nu helemaal over?????? Half uurtje met je kin op de borst, maar verder het leven van een prins, al jaren aan de top in nederland(blijkbaar gezond beestje, ondanks de zogenaamde dierenmishandeling).
Al deze lichtelijk overspannen reacties komen alleen maar los omdat Coby van Balen toevallig bekend is in de paardenwereld.
Was dit een foto geweest van tante Truus met haar topdressuurtinker die in de krul gejankt wordt dan schat ik in dat er 50% minder reacties waren geweest.
Stop met dit hysterische gedoe en richt je diervriendelijke pijlen op foute verhuurbedrijven, vierspanrijders die door de het parcours rossen etc etc. Er zijn helaas heel veel paarden en pony's die het veeeeel beroerder hebben dan golden wonderboy Power en Paint.
Ohja, stel me niet teleur en reageer