Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blitzvriend schreef:waar om zet je dit zo neer? heb je een hekel aan Calvin?
of heb je een ander doel? het stuk uit de krant is niet door deze familie zelf geschreven en zijn ook niet blij met dit stuk.
NoaC schreef:Ik heb ook mijn twijfels bij het bericht en wat er nou werkelijk aan de hand is. Zal zo eens bij de kliniek paard gaan kijken en vragen. 10.000 voor een operatie lijkt me wel heel veel en zeker als er nog helemaal geen operatie in zicht is. Vind het inzamelen ook wel erg voorbarig....krijgen vast geen geld terug als het niet nodig is.
Daarnaast doen ze nogal of de jongen en de pony zo'n super band hebben maar ze hebben de pony pas net 2 weken!?!
En het dan zo gooien op de ziekte van de jongen....ik lees op internet dat de prognose voor schildklierkanker erg goed is. En hun hebben het over "doodziek"?
En vragen om gratis stalling; dat je stalling moet betalen weet je toch als je een pony koop? "doodzieke" zoon of niet.
Ze lopen nogal "te koop" met de ziekte van hun zoon is mijn smaak.
Maar goed; ik wacht wel af en benieuwd wat ze op de kliniek zelf zeggen over de pony en prognose.
amondi schreef:Iedereen die al langer op Bot zit zal zich die schandalige verhalen nog wel herinneren van die mevrouw die net deed alsof ze terminale kanker had! Die verhalen hadden dezelfde ingrediënten als deze!
Jammer vind ik het dat een lid van de nieuwsredactie zo openlijk stelling neemt tegen de twijfelaars! Eigenlijk een kwalijke zaak! Een nieuwsredactie dient onpartijdig te zijn!
amondi schreef:Jammer vind ik het dat een lid van de nieuwsredactie zo openlijk stelling neemt tegen de twijfelaars! Eigenlijk een kwalijke zaak! Een nieuwsredactie dient onpartijdig te zijn!
dit gaat al niet op. Zoals ik al had vermeld lezen deze mensen ook mee, en dan mogen ze niet reageren of worden als schaduwaccount bestempeld?Citaat:Laat je niet kisten door zo'n schaduw account, mensen zijn veel te goed van vertrouwen...
Cayenne schreef:Dat ben ik wel met je eens![]()
Het is altijd jammer dat er in zulke verhalen vaak verschillende versies rond gaan, vaak onbedoeld. Het is dan vaak jammer dat het ten koste gaat van de goede bedoelingen waar niet over te twijfelen is
Kendra schreef:Want hoe haal je het in je hoofd om zo'n pony aan te schaffen voor zo'n kind? Met alle respect, maar ik vind het onnozel.
Neonlight schreef:En deze versies komen mede omdat er hier mensen in het wilde weg gaan speculeren. Ik verzoek jullie om hiermee op te houden, en enkel nog verhalen uit eerste hand te plaatsen. Hiermee bedoel ik ook stoppen met reageren op eerdere speculaties.
ruitje schreef:Ik vraag mij nogmaals nog steeds af of dit in het voordeel is van het paard.
IvysToeter schreef:Ik heb even gemailt met de moeder van calvin.
het 1 en anders is me nu wel duidelijk.
Houd er rekening mee dat calvin ook meeleest in dit topic.
en dat de reacties van sommige mensen niet echt motiverend zijn voor hem.
lejo schreef:ruitje schreef:Ik vraag mij nogmaals nog steeds af of dit in het voordeel is van het paard.
nou als de vorige eigenaar het beestje dood wilde meppen en deze mensen hem op willen lappen, is het beestje er in iedergeval op vooruit gegaan!
Als ik het verhaal lees, hebben ze contact met de eerste eigenaar en met mensen die een ruiterzaak hebben, dus ze zullen hulp/ adviezen genoeg krijgen wat betreft de verzorging van het diertje.
(even daargelaten of het verstandig is een paard aan te schaffen als je al zo veel aan je hoofd hebt)
ruitje schreef:Ik vind het raar om ervanuit te gaan dat de vorige eigenaar en mensen van een ruiterzaak goede adviezen en hulp kunnen geven. Niet iedereen met een paard kan verstandige adviezen geven. Dan heb ik nog meer vertrouwen in Utrecht.