Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bterlaan schreef:Ik denk nog steeds, dat die Golf eerst op de trailer is gebostst en dat die daardoor is losgeraakt. In elk geval is dat iets om grondig uit te laten zoeken voor er betaald wordt. Ik weet uit ervaring hoe de snelheid van langzaam verkeer, dus ook trailers, als je van achteren komt, wordt overschat. Als je zelf hard rijdt (OK, hier wordt harder gereden dan in NL, maar toch), zitten ze soms ineens vlak voor je, al had je ze al van verre gezien. Als je dan niet heel alert bent, zit je er zo bovenop.
Ik zou die Golf eerst maar eens aansprakelijk stellen voor alle kosten. Gewoon doen. Want he tlijkt me erg sterk, dat een goede trailer "zomaar" losraakt.
Lizz schreef:wizewo schreef:Erm, iedereen heeft het hier over dat bijv 100 veel te snel is. Weten jullie dat je hier in belgie en ik geloof in de rest van europa gewoon even snel mag als zonder trailer? Dit moet gewoon kunnen, met goede trekauto en goede trailer en voldoende afstand...(overigens vaak genoeg gedaan en zie het meer dan vaak genoeg)
In heel veel landen mag je maar 80 hoor, zoals; Duitstland, Spanje, Zwitserland, Oostenrijk, Italië, Denemarken, Kroatië, Zweden en vast nog wel meer.
Dus misschien is het toch niet zo heel raar dat die regel bestaat.
Mijn vader heeft een goede trekauto en merkt echt met wat voor aanhanger hij ook rijdt dat hij niet te hard kan gaan!
Diablo schreef:Lizz schreef:In heel veel landen mag je maar 80 hoor, zoals; Duitstland, Spanje, Zwitserland, Oostenrijk, Italië, Denemarken, Kroatië, Zweden en vast nog wel meer.
Dus misschien is het toch niet zo heel raar dat die regel bestaat.
Mijn vader heeft een goede trekauto en merkt echt met wat voor aanhanger hij ook rijdt dat hij niet te hard kan gaan!
Dat is niet waar. Vraag me niet precies hoe het zit, maar het heeft met de banden van je auto (geloof ik) te maken. Wij mogen dus wel 100 rijden met de trailer.