Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marialva schreef:nee het veulen was bij ons nooit weg gegaan dus had ik het gehouden, maar ik heb het nu al mondeling en schriftelijk weg gegeven![]()
groetjes marialva
janderegelaa schreef:Ik vind het een mooi gebaar van je en onder andere omstandigheden had ik het begrepen maar ik vind deze mevrouw vooral erg dom. Internet staat vol met paarden voor een scheet en drie knikkers, dan ga je toch geen paard ongezien kopen en zelfs ongezien betalen!? Dat is net alsof de fietsenhandelaar mij belt en zegt; " U zocht toch een fiets met 2 wielen, ook geschikt voor een kind? Ik heb er nog wel 1, ik kom wel even geld halen en vanavond zet ik m dan bij u in de schuur." BEZOPEN
Sammie schreef:Of misschien leest ze mee met bokt
Ik blijf het wel een goed gebaar vinden, hoe dan ook! Hopelijk mag je vaak komen kijken.
Mireille1970 schreef:absurd! Lief van jou uiteraard maar veel te lief!! Als je jaren moet sparen voor 2000 euro, dan moet je niet aan een paard beginnen. En weet je... er is meer leed op aarde dan een vrouw die zo dom is om op de verkeerde handelaar te gokken.
Ik maak me net zo kwaad om deze acties als om een etter als die Van der W. Sorry. Nogmaals van jou super- super superlief, maar kom op, er zijn mensen zonder eten, die hebben het slechter dan mensen zonder eigen paard.
Pradaatje schreef:Het is te hopen dat je er een goede band aan over houdt!
Is toch iets speciaals.
Eydis schreef:Mireille1970 schreef:absurd! Lief van jou uiteraard maar veel te lief!! Als je jaren moet sparen voor 2000 euro, dan moet je niet aan een paard beginnen. En weet je... er is meer leed op aarde dan een vrouw die zo dom is om op de verkeerde handelaar te gokken.
Ik maak me net zo kwaad om deze acties als om een etter als die Van der W. Sorry. Nogmaals van jou super- super superlief, maar kom op, er zijn mensen zonder eten, die hebben het slechter dan mensen zonder eigen paard.
Nou wat minder kan ook wel, als jij in zo een situatie zat had je ook superblij geweest als iemand zoiets aardigs doet.
En tja sommige mensen sparen jarenlang voor een paard, en dan ben je het gelijk niet waard om er een te kopen? Denk dat menig paard blij zou zijn met een baasje wat er zoveel voor over heeft dan iemand die in een x het zoveelste paard koopt omdat hij toevallig veel geld heeft.