Nja, ik heb d'r ook een hekel aan hoor, loop je in het gras *plesch* lekker in een hondendrol.

Nja, gaat een beetje offtopic.
Sorry.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pressent schreef:Ik het echt te ver gaan ja, bij een klein jongentje op zijn voet staan met je paard, idd zulke mensen moeten geen paarden bezitten.
Adil18 schreef:pressent schreef:Ik het echt te ver gaan ja, bij een klein jongentje op zijn voet staan met je paard, idd zulke mensen moeten geen paarden bezitten.
Nou nou...als ik mijn even mijn broertje in 12-jarige versie voor de geest haal dan zijn die jongens niet zo lief en klein meer..De jeugd (whahaha, ik ben ook nog maar 20) heeft nergens geen respect meer voor, helemaal niet voor leeftijdsgenootjes...Ik kan me voorstellen dat er een aantal woorden zijn gevlogen die het meisje in het verkeerde keelgat zijn geschoten...of haar reactie dan niet een beetje buitensporig was is een andere discussie...ik kan wel hard gaan lopen schreeuwen dat ik het niet gedaan zou hebben maar ik heb het ook een keer gedaan (hoewel de omstandigheden heel erg anders waren en ik mijn reactie uiteraard wel gepast vond
). Wat ik er maar me aan wil geven is dat er drie kanten aan dit verhaal zitten: de kant van de jongen, die van het meisje en de waarheid. Ik ben benieuwd of de politie ook weet wat er daadwerkelijk gezegd is...Natuurlijk...een dier van een kilootje of 500 op je voet is geen pretje, maar het meisje deed het vast niet 'zomaar'
Welshcobfan schreef:Het is nooit een excuus om op iemand in te rijden, ook al zou die jongen brutaal zijn geweest hoef je hem geen pijn te doen...
(ik vind het nog steeds netjes dat die jongen haar wees op het feit dat ze de paardenpoep niet opruimde)
Adil18 schreef:Welshcobfan schreef:Het is nooit een excuus om op iemand in te rijden, ook al zou die jongen brutaal zijn geweest hoef je hem geen pijn te doen...
(ik vind het nog steeds netjes dat die jongen haar wees op het feit dat ze de paardenpoep niet opruimde)
"Hey godverredomme jij vieze t3ringho3r met je stomme schijtknol! achterlijk k*twijf ruim die zooi eens op joh vieze teef!!!!"
Een kleine selectie uit de uitgebreide vocabulaire van de jongeren van tegenwoordig.....woorden die mij wel in 't verkeerde keelgat schieten....
Nogmaals, zoals ik al aangaf (te lezen tussen de regels door) vind ik deze reactie ook wat buitensporig...maar misschien probeerde ze hem alleen wat angst aan te jagen en was het "verwonden" van die jongen ook zeker niet de bedoeling geweest....
Adil18 schreef:"Hey godverredomme jij vieze paasei-prutsmuts met je stomme schijtknol! achterlijk k*twijf ruim die zooi eens op joh vieze teef!!!!"
runningkawa schreef:Wie zegt dat het bewust is?
Ja die jongen....
Adil18 schreef:pressent schreef:Ik het echt te ver gaan ja, bij een klein jongentje op zijn voet staan met je paard, idd zulke mensen moeten geen paarden bezitten.
Nou nou...als ik mijn even mijn broertje in 12-jarige versie voor de geest haal dan zijn die jongens niet zo lief en klein meer..De jeugd (whahaha, ik ben ook nog maar 20) heeft nergens geen respect meer voor, helemaal niet voor leeftijdsgenootjes...Ik kan me voorstellen dat er een aantal woorden zijn gevlogen die het meisje in het verkeerde keelgat zijn geschoten...of haar reactie dan niet een beetje buitensporig was is een andere discussie...ik kan wel hard gaan lopen schreeuwen dat ik het niet gedaan zou hebben maar ik heb het ook een keer gedaan (hoewel de omstandigheden heel erg anders waren en ik mijn reactie uiteraard wel gepast vond
). Wat ik er maar me aan wil geven is dat er drie kanten aan dit verhaal zitten: de kant van de jongen, die van het meisje en de waarheid. Ik ben benieuwd of de politie ook weet wat er daadwerkelijk gezegd is...Natuurlijk...een dier van een kilootje of 500 op je voet is geen pretje, maar het meisje deed het vast niet 'zomaar'
runningkawa schreef:Je kan toch naast hem zijn gaan staan om iets te zeggen
Je hoeft toch niet bewust er voor gezorgt te hebben d at het paard op die voet ging staan