Ruiter rijdt expres in op kind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pikeur

Re: Ruiter rijdt expres in op kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:47

Omdat je paardenmens bent. Sigaar
Nja, ik heb d'r ook een hekel aan hoor, loop je in het gras *plesch* lekker in een hondendrol. *LOL*

Nja, gaat een beetje offtopic.
Sorry.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:48

Ik vind honden ook ontzettend leuk, maar een hondenhoopje of een paardenhoopje in het gras is nogal verschillend, de paardenhoop zie je wat makkelijker liggen zeg maar, hondenhoopje is nog wel eens een onaangenaamde verrassing, snap je wat ik bedoel? Knipoog

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:53

nou zeg, wat asociaal van dat meisje Boos!

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:59

Jeetje zeg, beetje te ver gaan dit.. Maja hopelijk vinden ze dr..

Mijn paard loopt naar de berm al moet hij poepen *klopt af Knipoog *
Maar ja vind het af en toe ook niet zo fijn al fiets ik ergens en er ligt een paardenhoop midden op de weg, schuif het dan netjes naar de zeikant.. vind ik hoor Knipoog

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:04

Ik het echt te ver gaan ja, bij een klein jongentje op zijn voet staan met je paard, idd zulke mensen moeten geen paarden bezitten.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:11

pressent schreef:
Ik het echt te ver gaan ja, bij een klein jongentje op zijn voet staan met je paard, idd zulke mensen moeten geen paarden bezitten.

Nou nou...als ik mijn even mijn broertje in 12-jarige versie voor de geest haal dan zijn die jongens niet zo lief en klein meer..De jeugd (whahaha, ik ben ook nog maar 20 Clown ) heeft nergens geen respect meer voor, helemaal niet voor leeftijdsgenootjes...Ik kan me voorstellen dat er een aantal woorden zijn gevlogen die het meisje in het verkeerde keelgat zijn geschoten...of haar reactie dan niet een beetje buitensporig was is een andere discussie...ik kan wel hard gaan lopen schreeuwen dat ik het niet gedaan zou hebben maar ik heb het ook een keer gedaan (hoewel de omstandigheden heel erg anders waren en ik mijn reactie uiteraard wel gepast vond Knipoog ). Wat ik er maar me aan wil geven is dat er drie kanten aan dit verhaal zitten: de kant van de jongen, die van het meisje en de waarheid. Ik ben benieuwd of de politie ook weet wat er daadwerkelijk gezegd is...Natuurlijk...een dier van een kilootje of 500 op je voet is geen pretje, maar het meisje deed het vast niet 'zomaar'

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:17

Dit vind ik echt te ver gaan Bloos!
ik hoop dat ze haar vinden, dit is vluchtmisdrijf en opzettelijk slagen en verwondingen Ja
dat ze maar eens een goede straf krijgt Haha!

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:19

Adil18 schreef:
pressent schreef:

Nou nou...als ik mijn even mijn broertje in 12-jarige versie voor de geest haal dan zijn die jongens niet zo lief en klein meer..De jeugd (whahaha, ik ben ook nog maar 20 Clown ) heeft nergens geen respect meer voor, helemaal niet voor leeftijdsgenootjes...Ik kan me voorstellen dat er een aantal woorden zijn gevlogen die het meisje in het verkeerde keelgat zijn geschoten...of haar reactie dan niet een beetje buitensporig was is een andere discussie...ik kan wel hard gaan lopen schreeuwen dat ik het niet gedaan zou hebben maar ik heb het ook een keer gedaan (hoewel de omstandigheden heel erg anders waren en ik mijn reactie uiteraard wel gepast vond Knipoog ). Wat ik er maar me aan wil geven is dat er drie kanten aan dit verhaal zitten: de kant van de jongen, die van het meisje en de waarheid. Ik ben benieuwd of de politie ook weet wat er daadwerkelijk gezegd is...Natuurlijk...een dier van een kilootje of 500 op je voet is geen pretje, maar het meisje deed het vast niet 'zomaar'

okej daar heb je eigelijk wel gelijk in ja, maar toch vindt ik het wel een beetje ver gaan om iemand dan maar iemand omver te rijden

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:26

Of het nu met of zonder opzet is gebeurd ik vind het evengoed asociaal!
Je gaat toch niet op iemand inrijden met je paard! Verward

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:30

Nouja, dat doe je toch niet..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:31

Het is nooit een excuus om op iemand in te rijden, ook al zou die jongen brutaal zijn geweest hoef je hem geen pijn te doen...
(ik vind het nog steeds netjes dat die jongen haar wees op het feit dat ze de paardenpoep niet opruimde)

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:34

Naja zeg......
Dit is tog niet echt normaal.
Ik vind het geen excuus hoor als iemand zegt dat je de poep moet op ruimen, en dan maar even op iemand afterijden.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:37

Welshcobfan schreef:
Het is nooit een excuus om op iemand in te rijden, ook al zou die jongen brutaal zijn geweest hoef je hem geen pijn te doen...
(ik vind het nog steeds netjes dat die jongen haar wees op het feit dat ze de paardenpoep niet opruimde)

"Hey godverredomme jij vieze tering-hoER met je stomme schijtknol! achterlijk k*twijf ruim die zooi eens op joh vieze teef!!!!"

Een kleine selectie uit de uitgebreide vocabulaire van de jongeren van tegenwoordig.....woorden die mij wel in 't verkeerde keelgat schieten....

Nogmaals, zoals ik al aangaf (te lezen tussen de regels door) vind ik deze reactie ook wat buitensporig...maar misschien probeerde ze hem alleen wat angst aan te jagen en was het "verwonden" van die jongen ook zeker niet de bedoeling geweest....

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:39

Adil18 schreef:
Welshcobfan schreef:

"Hey godverredomme jij vieze t3ringho3r met je stomme schijtknol! achterlijk k*twijf ruim die zooi eens op joh vieze teef!!!!"

Een kleine selectie uit de uitgebreide vocabulaire van de jongeren van tegenwoordig.....woorden die mij wel in 't verkeerde keelgat schieten....

Nogmaals, zoals ik al aangaf (te lezen tussen de regels door) vind ik deze reactie ook wat buitensporig...maar misschien probeerde ze hem alleen wat angst aan te jagen en was het "verwonden" van die jongen ook zeker niet de bedoeling geweest....

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:39

Verkeerde keelgat is wat anders dan iemand bewust aanrijden ...

Ik ga er wel vanuit dat dat joch niet zo fanatiek heeft geuit. Anders had de amazone zich allang gemeldt en verklaard waarom dit gebeurde.....
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 13-04-07 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:40

Wie zegt dat het bewust is?
Ja die jongen....

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:40

Prutsmuts en paasei mogen jullie zelf invullen Haha!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:42

Adil18 schreef:
"Hey godverredomme jij vieze paasei-prutsmuts met je stomme schijtknol! achterlijk k*twijf ruim die zooi eens op joh vieze teef!!!!"

En jij zou dat zo bedreigend vinden uit de mond van een 12 jarig jochie dat je agressief zou reageren?

Ik zou het allemaal triest vinden voor dat jong en hopen dat hij nog een goede opvoeding krijgt voordat hij alleen de maatschappij in moet en verder mijn schouder ophalen.
Overigens zou ik wel de poep opruimen als dat op een veldje terecht kwam waar veel kinderen altijd spelen, niet meer dan normaal. Maar ik zou niet op een veldje gaan rijden waar normaal kinderen spelen en vind dat vooral niet normaal.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:44

runningkawa schreef:
Wie zegt dat het bewust is?
Ja die jongen....

Ik vind het knap dat je anders iemand op een veld kan aanrijden Clown Het is mij nog nooit gelukt in ieder geval Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:45

Je kan toch naast hem zijn gaan staan om iets te zeggen
Je hoeft toch niet bewust er voor gezorgt te hebben d at het paard op die voet ging staan

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:45

Kan kan... maar waarom meldt die amazone zich dan niet?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:48

Adil18 schreef:
pressent schreef:

Ik ben het helemaal met jou eens! Ik kan niet geloven dat iemand zomaar op een jongetje van 12 in rijd. Er zal wel het een en ander gezegd zijn! Dan alsnog gaat het te ver om op hem in te rijden, maar misschien was de bedoeling dat helemaal niet. En wou ze ze alleen laten schrikken ofzo. Nouja, goed te praten is het niet. Maar ik kan niet echt geloven, dat ze dat zomaar gedaan heeft. Als dat wel zo is, dan vind ik het wel erg laag moet ik zeggen..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:50

runningkawa schreef:
Je kan toch naast hem zijn gaan staan om iets te zeggen
Je hoeft toch niet bewust er voor gezorgt te hebben d at het paard op die voet ging staan

Alles kan, maar het kan ook gewoon zo gegaan zijn zoals het jongentje heeft verteld.
Lijkt me niet dat het meisje nu nog eerlijk gaat vertellen wat er precies gebeurd is anders was ze niet weggereden of had ze zichzelf inmiddels allang gemeld.

Zoals gezegd: Ik hoop dat er volwassen getuigen bij waren, tot die tijd kan ik niet anders dan reageren op het verhaal zoals het jongentje dat heeft verteld en ga ik niet van alles lopen verzinnen wat ook wel gebeurd had kunnen zijn.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:51

Ik ben het eens met runningkawa, misschien was het wel helemaal niet de bedoeling dat het paard op zijn voet ging staan, maar probeerde ze hem gewoon te laten schrikken door eropaf te lopen..

Ik kan me het goed voorstellen, ben zelf ook nog maar 15, maar ik kan ook erg boos worden om jongentjes die dingen roepen zoals:
hée vieze kankerh0er dat je es opkankert met die vieze téringknol van je.. als je nu nie gauw opflikkert zulle we je perd en jou es ff ...
Word je toch wel flink boos over hoor! Niet dat je je paard erop in stuurt, maar ik kan dan zo van me paard afstappen en eens even lekker "erop foempen".

Vandaag heeft mijn paardje ook op de straat gepoept, fietste ik terug om het op te ruimen, was het al weg.. Nagelbijten / Gniffelen

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:51

Wanneer een ruiter rijdt waar deze hoort te rijden is mest geen onderwerp en zaak van de wegbeheerder.
Als bewoners zich ergeren aan poep op de weg moeten ze de gemeentereinigings-dienst bellen.

Ruiters die rijden waar ze niet mogen moeten simpel bekeurd worden voor deze verkeersovertreding.

De reactie van de ruiter is verder helemaal in lijn met wat in topics als 'Buitenrij-irritaties' door ruiters geroepen wordt.
Ongeacht de aanleiding is het strafbaar gedrag.

Helaas heeft de ruiterij als geheel bar weinig kaas gegeten van de wegenverkeerswet en fatsoensnormen. Dat is jammer voor de serieuze ruiters.

HC