Citaat:Soms werkt het gewoon niet tussen coach en teamleden, en het is altijd makkelijker een coach te vervangen, dan een heel team.
Met heel bokt achter de hand?

Hoe moeilijk kan dat nou wezen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Soms werkt het gewoon niet tussen coach en teamleden, en het is altijd makkelijker een coach te vervangen, dan een heel team.
Kafue schreef:Per direct neerleggen vind ik eigenlijk niet kunnen ik bedoel iedereen heeft toch een opzegtermijn en dan per direct neerleggen omdat mensen zich niet voldoende in zouden zetten. Pffffff ik denk dat als je als manager niet in staat bent om mensen voldoende te motiveren en te begeleiden in het leggen van prestaties je gewoon niet geschikt bent voor zon functie die neem ik aan toch wel goed betaald is en veeleisend.
Waarom de fout bij de ruiters zoeken? Die weten echt wel hoe ze moeten rijden en waarneer ze moeten kunnen pieken.
Het heeft ook niet zo zeer te maken met manier van trainen ze zijn zonder of met zijn methode tot een bepaald niveau gekomen en zullen daar heus wel blijven.
Over verkoop, blessureleed en dergelijke ach koffiedik kijken en waarom hij op papier in B woont zal wel om belastingtechnische redenen zijn en niks anders.
Ik vind het persoonlijk erg zwak dat hij zijn functie neelegt om de opgegeven reden en vind zijn gedrevenheid dan ook ver te zoeken het spijt me wel maar ik zie dit als een vorm van opgeven. Die ruiters en amazones uit het A kader en B kader zijn prima mensen maar bij hun thuis moet de schoorsteen ook blijven roken en als ze er als het gebeuren MOET staan waar bakkeleien we dan over?
randalinpony schreef:Met heel bokt achter de hand?![]()
Hoe moeilijk kan dat nou wezen?
Bettine schreef:Niks geen aanval op Sjef z'n methodes hoor. Het is ongetwijfeld een goede, anders waren deze resultaten er ook niet geweest.
Maar niet iedere methode is voor iedereen weggelegd.
En daar kan Sjef niet zo goed tegen.
Zijn argumentatie valt ook op meerdere menieren op te vatten (dat de ruiters er niet 100% voor zouden gaan).
Vanuit zíjn methode gingen de mensen er misschien niet 100% voor nee...
joep10 schreef:Die top is meer bezig met het geven van lessen en het verzorgen van duurbetaalde clinics. Ook een Sjef kost geld, maar als hij dan ziet dat al dat geld -dat de KNHS er instopt- niet genoeg resultaat opleverd omdat dat stelletje verwende dames en heren er qua inzet met de pet naar gooien heeft hij gelijk om er mee te stoppen.
Bettine schreef:Om maar iemand te noemen...... Adriaan Hamoen?
Bettine schreef:In de Volkskrant werd Tinke trouwens genoemd als waarschijnlijke opvolger
Elzepelze schreef:Opzich lijkt het mij geen onlogische keuze, maar die is toch net bondscoach junioren/YR? Lijkt een beetje onhandig om nu alweer te switchen..
Bettine schreef:Om maar iemand te noemen...... Adriaan Hamoen?
Sjappie schreef:Frenk Jespers? Heeft nu ook wat tijd over...
KNHS schreef:[.........] Op de vraag of het netjes is een week voor de wereldbeker finale in Las Vegas de functie van bondscoach neer te leggen is Janssen zeer openhartig. "Nee, dat lijkt het misschien niet, maar wat is de zin om te gaan, wanneer ik de drie combinaties die daar van start gaan de afgelopen maanden niet in actie heb gezien?" [......]
CGJ12 schreef:KNHS schreef:[.........] Op de vraag of het netjes is een week voor de wereldbeker finale in Las Vegas de functie van bondscoach neer te leggen is Janssen zeer openhartig. "Nee, dat lijkt het misschien niet, maar wat is de zin om te gaan, wanneer ik de drie combinaties die daar van start gaan de afgelopen maanden niet in actie heb gezien?" [......]
Dat Ed en Hap zoveel jonge hengsten rijden stond hem geloof ik ook al niet aan, maar deze zinsnede laat ok niet zoveel te raden over.......
Cayenne schreef:Dat snap ik inderdaad ook niet helemaal. Kan me toch herinneren dat hij er in Den Bosch nog naast stond?
CGJ12 schreef:Nou jij bent van de "nieuwredactie" dunkt me.
Bellen dus!![]()
![]()
CGJ12 schreef:Cayenne schreef:Dat snap ik inderdaad ook niet helemaal. Kan me toch herinneren dat hij er in Den Bosch nog naast stond?
Nou jij bent van de "nieuwredactie" dunkt me.
Bellen dus!![]()
![]()