Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Langs ons manegeterrein ligt ook een bospad waar je met je paard over moet om naar het bos te gaan. Toen wij laatst met ons paard daar vlakbij aan het wandelen waren kwamen er keihard 2 quads op het pad aanscheuren. Ik gebaarde nog 'langzamer rijde'n, maar gewoon voor zich uit blijven kijken en vooral heel hard doorrijden .... gelukkig is onze merrie hartstikke stoer, maar ik was zelf wel heel bang dat ze zou flippen. Zulke kerels (?) zouden ze ook eens flink moeten laten schrikken op hun motortjes .... grrrrrr 
IKbenEllen schreef:Deesiej schreef:Oeh grapig.. Ik bedoel alleen te zeggen dat het soms onduidelijk word als je maar 1 regel uit een heel bericht haald. Net zoals je bij mij deed en OEPS perongelijk de smilie vergeten weg te halen waardoor het bericht met hele andere ogen bekeken word. Sommige mensen kijken niet terug naar het hele bericht en gaan dus een beetje dom zitten reageren terwijl ze niet eens weten waar t overgaat.
En jaa ik dord zijn alleen gekken hea volgens jullie, ook die mensen op die motoren.. O wacht, die mensen van die witte pony natuurlijk niet!
Niet zo boos Deesiej, ik heb er zelfs nog grapje achter gezet, hoeveel smilies wil je?
Maarree.... we hadden dus toch wel een BEETJE gelijk?