Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce B schreef:Ik denk dat je veulen per ongeluk verstrikt is geraakt in de teugels van dat hoofdstel. hij liep er immers los bij toen zij wat met je pony wilden gaan doen? Als ze dan dwars onder de hals doorlopen raken ze snel in de knoop...
Dat neemt niet weg hoe erg brutaal het is om zomaar andersmans paarden een hoofdstel om te doen of te borstelen e.d. en hoe dom het is om als het mis gaat ze maar te laten lopen zonder hulp te halen. (bang natuurlijk om op hun kop te krijgen...) Gelukkig is het relatief goed afgelopen!
Cyntje schreef:Op wat voor kanaal?
paars schreef:Naar de politie brengen dat hoofdstel, misschien vinden ze er sporen op. Dit is toch weer een schande. Arme dieren. Hoop dat de politie het serieus oppakt. Heb niet alles bijgelezen, dus misschien doen ze dat idd ook. Sterkte hoor!!!!!
paars schreef:Naar de politie brengen dat hoofdstel, misschien vinden ze er sporen op. Dit is toch weer een schande. Arme dieren. Hoop dat de politie het serieus oppakt. Heb niet alles bijgelezen, dus misschien doen ze dat idd ook. Sterkte hoor!!!!!
Miss_Pina schreef:volgens mij kan het veulen niet onder de hals door gelopen zijn, omdat het veulen groter is dan de merrie. ik kan het verkeerd hebben ofzo???
Cyntje schreef:paars schreef:Naar de politie brengen dat hoofdstel, misschien vinden ze er sporen op. Dit is toch weer een schande. Arme dieren. Hoop dat de politie het serieus oppakt. Heb niet alles bijgelezen, dus misschien doen ze dat idd ook. Sterkte hoor!!!!!
Sporen onderzoek wordt niet zomaar gebruikt hoor
Dat is meer met moordzaken en diefstallen en niemand mag het dan nog aangeraakt hebben en aangezien Shanna het mee naar huis heeft genomen is dat geen optie meer.
En moeten ze dan van heel het dorp vingerafdrukken gaan verzamelen?
Shanna schreef:bijna niemand weet dat ik daar de pony's verzorg, en die meiden die denken gewoon: ze worden toch niet verzorgt dus laten wij dat maar doen..
en ondanks alle verbodsbriefjes gebeurt er toch zoiets... stel dat 1 van die meiden een trap tegen het hooft had gehad, dan waren wij mooi verantwoordelijk geweest door hun brutale gedrag!
SONY schreef:denk niket dat kinderen zoiets onbewust doen...