Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
randie schreef:Daarom vind ik het nog niet zn gek idee om op de partij vd dieren te gaan stemmen. Het lijkt wel een trend te worden, achtelijke stakkers. Hoe zielig ben je dan zeg...phoe
miss_welsh schreef:Wat mij betreft is deze discussie nu echt gesloten Marije.
Citaat:PvDD is tegen sport met dieren
Onyx88 schreef:Dan vind ik het vanaf nu ECHT een achterlijke partij. Mooi niet dat ik op de PvdD ga stemmen. Hahaha, sowieso als ik het tegen 1 van mijn klasgenoten zou zeggen, dat ik PvdD zou temmen zouden ze mij nooit meer serieus nemen
CGJ12 schreef:Partij VD Dieren:
Recreatief paardrijden
Maatregelen
5.10 Voor de huisvesting van paarden dienen wettelijke regels te worden opgesteld, die tegemoetkomen aan de gedragsbehoeften van de dieren.
5.11 Het verhuren van dieren wordt verboden.
5.12 Er dienen welzijnseisen gesteld te worden aan het gebruik van dieren ten behoeve van evenementen. De handelingen mogen niet strijdig zijn met hun aard en natuurlijk gedrag, mogen hun welzijn en gezondheid niet schaden en geen angst en stress veroorzaken. De dieren mogen geen stimulerende middelen toegediend krijgen en niet worden aangezet tot activiteiten die een gevaar voor hun gezondheid en welzijn opleveren of strijdig zijn met hun eigenwaarde. Door middel van een positieflijst dient vastgesteld te worden welke dieren wel en welke dieren hiervoor niet geschikt zijn.
5.13 Er dient een gedragscode te komen voor de vertoning van realiteitsgetrouwe beelden waarin dieren het slachtoffer worden van mishandeling en vernedering. Er gaat van zulke beelden een slechte signaalfunctie uit.
Zo Penny's..............Zeg maar DAG tegen je huurpony op de MANEGE............![]()
![]()
Ga er maar van uit dat ELKE COMMERCIËLE UITBUITING van dieren verboden wordt.
Dus EXIT FNRS ........... (verhip.......... da's nog niet eens zo gek........)
Als het even meezit probeer ik toch mijn hormonen wat in bedwang te houden op 22 november .......
Citaat:IX. Dierenrechten/dierenwelzijn
* Rechten van het dier in de Grondwet
* Minimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars
* Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dieren
* Meer prioriteit bij politie en justitie voor opsporing en vervolging dierenmishandeling (animal cops)
* Introductie nationaal alarmnummer voor dieren: 113
* Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten'
http://www.geertwilders.nl
Stennisje schreef:Daarom stem ik op Wilders, die wil het volgende:Citaat:IX. Dierenrechten/dierenwelzijn
* Rechten van het dier in de Grondwet
* Minimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars
* Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dieren
* Meer prioriteit bij politie en justitie voor opsporing en vervolging dierenmishandeling (animal cops)
* Introductie nationaal alarmnummer voor dieren: 113
* Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten'
http://www.geertwilders.nl
Bovendien kom ik met meer punten met deze partij overeen dan met de PVDD.