Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BitchyWitchy schreef:*haalt wel heel erg gevat antwoord weer weg en loopt naar wastafel, pakt zeep, spoelt vrijwillig*
IKbenEllen schreef:En DUUR dat die paarden worden! A.s. zondag in Horse & Co....een verslag van de Equine Elite Marrum veiling
ranna schreef:Voordat ik daar een paard zou kopen zou ik die toch maar es grondig laten onderzoeken. Geloof nooit en te nimmer dat die verstandig ontwormd zijn en regelmatig de hoeven bekapt hebben gekregen
kmvreter schreef:ranna schreef:Voordat ik daar een paard zou kopen zou ik die toch maar es grondig laten onderzoeken. Geloof nooit en te nimmer dat die verstandig ontwormd zijn en regelmatig de hoeven bekapt hebben gekregen
en wie weet hoeveel meer ziektes er nog sluimeren in zo'n grote kudde...
Binckydenice schreef:Wat gaat er precies met die dieren gebeuren dan nu?
IKbenEllen schreef:Binckydenice schreef:Wat gaat er precies met die dieren gebeuren dan nu?
Nou ja, daar zijn we nu over aan het denken, ideeen zijn welkom!
kmvreter schreef:ranna schreef:Voordat ik daar een paard zou kopen zou ik die toch maar es grondig laten onderzoeken. Geloof nooit en te nimmer dat die verstandig ontwormd zijn en regelmatig de hoeven bekapt hebben gekregen
en wie weet hoeveel meer ziektes er nog sluimeren in zo'n grote kudde...
ditchie schreef:We moeten een inzamelingsactie houden met bokt en daarvoor bestemd een monument plaatsen!!
En dan ingegrafeerd namens bokt..;p
ditchie schreef:We moeten een inzamelingsactie houden met bokt en daarvoor bestemd een monument plaatsen!!
En dan ingegrafeerd namens bokt..;p